Biodata Remaja Panjat Mercu Tanda Ipoh



Salah seorang gadis Petualang Norfarihan Baharudin kini menjadi perbincangan hangat di laman media sosial setelah gambar dan video kumpulannya memanjat mercu tanda “IPOH” tanpa sembarang keselamatan viral.

Sebelumnya salah seorang kumpulan itu berkata bahwa mereka telah mendapat kebenaran daripada Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) untuk memanjat mercu tanda ipoh berkenan,namun Datuk Bandar Ipoh, Datuk Zamri Man, berkata MBI MBI tidak pernah memberi kebenaran kepada mana-mana pihak memanjat binaan terbabit kerana ia boleh mengancam nyawa.

Dalam aktiviti yang di gelar penceroboh itu, turut serta bersama Farihan ialah adik bongsunya, Farina dan kawan-kawan; Faiz, Azlina, Zaki and Lamey. Akhirnya, tiba ke destinasi yang dirancangkan setelah memanjat dari awal pagi selepas Subuh selama 30 minit.

Norfarihan Baharudin adalah seorang gadis yang memiliki aktiviti lasak,Antara yang pernah dia lakukan ialah mendaki bukit dan gunung, meneroka lautan dengan scuba diving dan free diving (tanpa tangki gas OK!), mengembara ke pedalaman, dan lain-lain lagi.

Biodata Norfarihan Baharudin Remaja Panjat Mercu Tanda Ipoh

Nama: Norfarihan Baharudin
Umur: 23 tahun
Asal: Kedah
Menetap: Ipoh
Pekerjaan: Cikgu Tadika & Meniaga Online
Facebook: Norfarihan Baharudin

Gambar Norfarihan Baharudin Remaja Panjat Mercu Tanda Ipoh








Sumber : eberita.org

DK

Post a Comment

Previous Post Next Post