Biarkan Aplikasi Robot Ini Buat Duit Setiap Masa



Hidup Anda Akan Berubah Selepas Anda Muat Turun Aplikasi Ajaib Telefon Bimbit Saya Dan LihatAkaun Bank Anda Sarat Dengan Duit Yang Masuk Bertubi-Tubi Setiap Beberapa Minit!

Lihat bukti KUKUH yang benar-benar menunjukkan bagaimana anda boleh menjana duit sehinggaRM50,000 sebulan dengan aplikasi telefon bimbit yang memang betul-betul ajaib ini. Sebaik anda muat turun aplikasi ini ke dalam telefon bimbit anda, duit akan masuk tak henti-henti ke dalam akaun Maybank anda sama seperti saya.

Mungkin anda pernah terbakar melecur sebelum ini melabur dalam bermacam-macam skim cepat kaya, e-book, perisian atau aplikasi yang tidak berguna satu sen pun. Ini JAMINAN danSUMPAH saya, anda memang tidak akan dapat melihat aplikasi ajaib sebegini di mana-mana pun. Ia LAIN sekali dan tak pernah dicipta oleh sesiapa. Anda adalah antara yangPERTAMA menjumpai dan berpeluang untuk muat turun dan install aplikasi ini ke dalam telefon bimbit anda.

.

Jika anda pernah muat turun sebarang aplikasi lain, saya cadangkan andabuang sahaja aplikasi tersebut ke dalam tong sampah sekarang danbaca rahsia yang ingin saya bocorkan di bawah.

Hanya muat turun, install dan ia akan jalan sendiri. Tanpa perlu klik-klik lagi. Anda tidak perlu klik setiap hari atau lakukan apa-apa lagi dah selepas itu.

Saya hanya ingin meminta masa beberapa minit dari masa berharga anda untuk mendengar,melihat dan belajar bagaimana aplikasi ajaib saya ini berfungsi dan telah mengubah hidup saya dan hidup ramai di luar sana.

Dan saya berdoa kepada Tuhan agar aplikasi saya ini juga dapat mengubah dan menyelamatkan hidup anda sebaik anda installnya sebagaimana ia juga telah menyelamatkan kewangan saya dan bukan setakat itu membantu saya menjadi seorang jutawan senyap di rumah sahaja. Insyaallah.

AMARAN: Anda perlu muat turun aplikasi saya SEKARANG juga. Keadaan ekonomi yang tidak menentu dengan harga barangan yang semakin menajam naik dari hari ke hari akan mengancam kedudukan kewangan anda dan keluarga tidak lama lagi.

Adakah anda mahu terjerumus dan lemas dalam belenggu hutang keliling pinggang dan melihat teriakan anak-anak anda kerana tidak cukup makan setiap hari ATAU hidup mewah melihat duit tak henti-henti masuk ke akaun bank anda dari sumber bermacam-macam entah mana pun. Jika pilihan KEDUA yang anda ingini, muat turun terus sekarang tanpa berfikir panjang.

Jadikan, telefon bimbit anda sumber duit tak henti-henti anda SEKARANG sebelum terlambat.

Mohd Afiq Danial
Shah Alam, Malaysia
11hb Februari 2017

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Kepada Anda Semua,

Cerita yang saya akan kongsi dengan anda ini memang cukup luar biasa sekali dan merupakan RAHSIA yang saya simpan selama ini.

Memang pelik kerana saya adalah seorang yang... baru melangkaui usia muda 29 tahun dan TIDAKmempunyai sebarang pekerjaan tetap

TETAPI

… mempunyai duit yang banyak untuk membeli pelbagai barangan mewah seperti kereta-kereta, rumah, kondominium-kondominium mewah di sekitar KL dan melancong berbulan-bulan lamanya dari satu negara ke negara lain dan dari satu hotel suite ke hotel suite yang lain.

Hakikat sebenarnya - kehidupan mewah saya dengan segala room service (makanan di hantar ke bilik) inidibiayai penuh dengan hanya satu APLIKASI telefon bimbit yang cukup ajaib sekali yang tidak memerlukan saya melakukan apa-apa dan hanya menggunakan telefon bimbit saya di mana-mana samada di rumah ATAU dari bilik hotel saya ATAU dari mana-mana pun.

Aplikasi telefon bimbit luar biasa yang saya gunakan ini, anda TIDAK akan dapat perolehi di mana-mana samada di Google Playstore atau dari mana-mana portal lain kerana ia sebenarnya sebuah LOOPHOLE atauLUBANG yang aplikasi ini dapat eksploitasi sepenuhnya untuk membantu saya dan selepas ini ANDA pula…

DAN…

menghantar duit tidak henti-henti dalam pelbagai jumlah ke akaun bank saya dan lagi sekali… ke akaun bank anda juga

Aplikasi telefon bimbit yang boleh berjalan secara automatik dan sendiri tanpa apa-apa bantuan manusia memang suatu rahsia yang cukup besar sekali dan tidak diketahui oleh sesiapa selama ini.

Sekarang, saya sudah cukup bersedia untuk membocorkan rahsia ini dan berkongsi aplikasi ajaib ini dengan sesiapa yang saya rasa layak menerimanya untuk juga membantu mereka menjadi seorang jutawan sekelip mata.

DAN saya ingin yakinkan anda bahawa ia dijamin 100% halal di sisi undang-undang dan agama.

Ia BUKAN sebarang SKIM CEPAT KAYA, skim Ponzi, skim piramid atau skim MLM dan sebagainya. Namun ia memang sebuah aplikasi canggih yang akan membantu anda cepat sekali menjadi kaya.

Pasti jiran-jiran, kawan-kawan dan kaum keluarga anda akan garu kepala melihat bagaimana anda dapat menjadi seorang OKB jutawan sekelip mata tanpa perlu melakukan apa-apa pun. Tanpa modal atau tanpa perlu kerja apa-apa pun.

Tetapi sebelum itu, jika anda pernah jumpa sebelum ini halaman web seperti ini saya meminta anda abaikan yang sebelum ini dan sebaliknya membaca dahulu mesej saya di bawah dan teliti setiap maklumat yang saya cerita di bawah dahulu. Tidak merugikan langsung untuk sekurang-kurangnya mendengar al-kisah saya ini.

Aplikasi yang saya gunakan sebenarnya boleh digunakan oleh sesiapa untuk mula menjana pendapatan sekelip mata . Anda terkejut dan tak percaya? . Ini bukan gimik seperti yang anda pernah dengar sebelum ini...

Anda dah lihat sendiri keberkesanan dan keajaiban aplikasi ini di dalam video demo di atas. Jika belum lagi lihat, minta jasa baik untuk luangkan masa beberapa minit sahaja untuk lihat sekali lagi BUKTI KUKUH keajaiban aplikasi telefon bimbit saya ini.


"Saya dapat keuntungan bersih lebih dari RM20,000 sebulan hanya dengan menekan satu klik MULA di aplikasi ajaib Encik Afiq ini!"
Saya sekarang tengah gunakan aplikasi yang tuan telah berikan kepada saya untuk dapatlebih dari RM20,000 sebulan secara tetap! Saya minta jangan ragu-ragu lagi dan terus muat turun aplikasi ini sekarang sebelum terlambat.
Terima kasih kerana pasal Afiq lah saya berjaya jual besi buruk Proton Iswara saya dan pakai Honda Accord sekarang ini. Korang semua kalau nak jadi macam saya... kena dengar cakap Sifu Afiq ini dan muat turun aplikasi sekarang!

Ramli Sidek
Pasir Gudang, Johor

Tetapi sebelum saya bercerita panjang lagi, anda mungkin akan lega untuk mendengar bahawa aplikasi telefon bimbit luar biasa saya ini BUKAN mengenai:

  • BUKAN Kaedah Promosi: Pernah cuba memasuki mana-mana program affiliate dan cuba email kawan-kawan anda? Tak payah buang masa, terus terang saya cakap anda MESTI gagal punya! Gunakan aplikasi ini. Aplikasi ini adalah seolah-olah sebuah robot masa akan datang yang berfikir sendiri dan memasuki lubang-lubang yang anda atau sesiapa pun tidak tahu wujud sebelum ini.
  • BUKAN Kaedah SEO: Tak payah teruk-teruk nak mencuba bagi halaman blog anda keluar nombor satu (PR Ranking) di Google. Buang masa dan buang beras aje!
  • BUKAN Google Adwords / FB Ads: teknik saya ini tidak ada kena mengena dengan sebarang pay per click (PPC) seperti Adwords, FB Ads atau Nuffnang dan sebagainya. Tidak perlu belanja duit untuk jana duit...
  • BUKAN Skim Pelaburan Internet: Saya tahu ramai yang benar-benar percaya jika melabur sejumlah wang yang banyak akan dapat pulangan tetap sehingga 1% sehari atau 30% sebulan. Biar saya terangkan bahawa kebanyakan skim ini adalah skim Ponzi pak men telo yang haram dan merugikan.
  • BUKAN Skim Piramid atau MLM: Ini memang sah bukan sebarang skim piramid atau pun MLM samada yang mempunyai AJL atau tidak. Tidak ada kena mengena dengan MLM. Ia hanya sebuah aplikasi yang melakukan sesuatu yang luar biasa dan ajaib. Itu sahaja!
  • BUKAN E-Bay, Forex dan lain-lain: Bukan... bukan... bukan... bukan seperti yang anda pernah dengar sebelum ini. Saya jamin!

  • Tidak Perlu Halaman Web: Tak perlu PHP, html, wordpress apa kejadah lagi. Hanya muat turun, install ke dalam telefon bimbit... masukkan nombor akaun bank anda dan whaammm… tekan butang JALAN… dan tunggu..
  • Tidak perlu pengetahuan perniagaan dan komputer: Kalau sekadar tekan beberapa klik sahaja, seorang newbie anak kecil pun boleh senang-senang buat duit. Tak perlu sebarang pengetahuan perniagaan, anda pakai telefon bimbit sahaja, ikut langkah mudah. Habis cerita!
  • Modal: Biar saya jelaskan lagi sekali. Tiada satu sen modal pun diperlukan. Hanya muat turun dan install.
  • Terlalu susah dan complicated: Tiada susah apa-apa kerana ia bukan teknik yang perlu di baca dan diikuti. Ia hanya sebuah aplikasi telefon bimbit yang anda hanya perlu tekan butang MULA dan ia berjalan sendiri. 
Hanya muat turun, install dan klik MULA.

Jika anda pernah dengar janji-janji manis seperti di atas ini, ya saya mengaku saya juga pernah terbeli dan terbaca banyak janji-janji manis haprak kosong di Internet sebelum ini dan sedikit sebanyak terpengaruh juga TETAPI aplikasi saya ini memang berbeza dan lain sama sekali dari apa-apa yang anda pernah jumpa sebelum ini.

Sekadar belajar bagaimana untuk membina halaman web atau blog dan sertai program affiliate atau membayar FB Ads bukan cara sebenar untuk buat duit! Ini hakikatnya... percayalah! Jika anda pernah pergi ke mana-mana seminar di Malaysia dan belajar mengenai ini, anda boleh "kiss goodbye" dengan pelaburan anda itu.

Ini RAHSIA SEBENAR – anda sendiri memang tak akan dapat buat duit sampai bila-bila pun kalau buat sendiri. Biarkan sebuah aplikasi automatik yang mencari sendiri segala lubang duit untuk anda. Ini cara sebenar untuk buat duit di Malaysia ini. Ramai dah jadi kaya raya dengan aplikasi saya ini.

"Sekarang dapat RM18,000 sebulan, secara sambilan sahaja... masyuk!"


Hi Semua,
I dulu pun macam you all semua orang lah. Duit sentiasa tak cukup. Lebih-lebih lagi dengan kos saraan hidup yang semakin naik hari ini.
Aplikasi Abang Afiq ini memang benar-benar menjadi. Masa mula-mula I terjumpa laman web ini macam teragak-agaklah jugak. Tetapi bila dah di cuba, memang betul seperti yang Abang Afiq cakap.
Saya cukup kagum dengan aplikasi ajaib yang diberikan. Panduan untuk gunakan pun cukup senang sekali. Saya sudah dapat lihat dalam RM18,000 masuk setiap bulansekarang. Semua masuk ke dalam akaun RHB I tau!
Terima kasih.. terima kasih... terima kasih!

Najmi
Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur


Jadi siapa sebenarnya saya ini?

Saya sebenarnya bukan seorang pakar atau guru Internet yang terkenal. Saya tidak ada akaun Facebook atau mempunyai akaun Twitter atau Instagram. Saya tiada blog pun. Saya tidak pernah jual apa-apa e-book atau memberi apa-apa seminar sebelum ini.

Mengapa?

Kerana saya malas semua itu. Saya sebenarnya suka buat duit yang datang secara sendiri secara automatik tanpa melakukan apa-apa pun. Dan paling best, saya sekadar bermain dengan telefon bimbit saya sahaja. Sebenarnya, tak main pun, sekadar satu klik butang MULA sahaja.

Baru-baru ini semasa sedang membeli barang di 7-Eleven, otak saya terfikir - mengapa mereka ini semua (termasuk ANDA) perlu kerja bertungkus-lumus dari pagi hingga ke malam sedangkan saya boleh lepak gitu aje dan bersenang-lenang buat duit beribu-ribu ringgit masuk ke dalam akaun Maybank saya tak buat apa-apa pun.

Jawapannya - ia adalah lumrah dunia... orang yang bekerja paling sedikit atau tidak kerja langsung adalah orang yang paling banyak duit dan orang yang paling banyak buat kerja selalunya yang termiskin. Fikir sendiri samada kenyataan saya betul atau tidak?


Jadi, tahniah kerana mulai hari ini, dunia ini akan menjadi milik anda. Akhirnya, tiba pula masa untuk anda...

"Bebas Dari Cengkaman Bos Anda dan tidak akan diperkotak-katikkan lagi sampai bila-bila... Anda sendiri tentukan HIDUP dan MASA DEPAN anda sendiri selepas ini”

Dalam masa beberapa saat lagi, anda akan diboloskan dengan aplikasi rahsia yang selama ini di berikan kepada beberapa rakan saya sahaja dengan membayar US$5,000 setiap seorang untuk mendapatkannya.

Aplikasi yang boleh digunakan untuk mendapat kejayaan seperti berikut :

"Mudah Sebenarnya Buat Duit - Gunakan Aplikasi Ini Sahaja"

Wow, apa yang engkau bocorkan memang betul menjadik. Saya rasa hidup saya dah berubah sejak dapat aplikasi ini dari you. Aplikasi you memang canggih sekali dan senang nak guna. Saya baca panduan sikit dan dalam masa beberapa minit terus dapat install! Terlalu senang nak buat terutamanya untuk orang seperti saya yang buta IT ini.
Saya dulu dah mencuba macam-macam. Banyak habis duit pergi seminar dan lain-lain. Rupa-rupanya begitu mudah sebenarnya buat duit di dunia ini. Formulanya hanya satu– gunakan aplikasi ajaib ini sahaja! Itu saja...
Kalau you all masih baru dalam dunia Internet ini. Nasihat saya ialah untuk mendengar dan mengikuti Mohd Afiq Danial ini.
Afiq... you're the man!

Jalil Abd Rahim
Port Dickson, Negeri Sembilan

Atas hanya beberapa sahaja contoh mereka yang berjaya memperolehi dan install aplikasi rahsia ini ke dalam telefon bimbit mereka sehingga berjaya menjana hingga ke RM30,000 sebulan.

Mereka ini semua sudah bebas kewangan. Tiada lagi bos, tidak perlu kerja lagi, tiada kerisauan lagi.

“Anda juga boleh menjadi seperti mereka!”

Kekayaan dari aplikasi ini telah membenarkan saya membayar dan melangsaikan segala hutang saya, membeli apa-apa yang saya mahu, lakukan suka hati apa yang saya mahu dan hidup bebas di mana-mana.

Kehidupan Saya Dulu Dalam Kenangan

Mungkin anda pernah dengar ini berpuluh-puluh kali, saya dulu juga sama sebijik seperti anda. Memang cukup letih dengan kehidupan saya sebelum ini. Saya tidak perlu berpanjang lebar terangkan mengapa saya kata "my life sucks" ketika itu, tetapi anda faham-faham sahaja lah kan.

Hanya kurang dari setahun yang lepas, hidup saya lain sekali dari sekarang….

Saya dulu bekerja sebagai seorang eksekutif di sebuah kilang di luar kota Kuala Lumpur. Gaji RM3,000 memang hanya sekadar cukup makan sahaja. Tetapi bekerja bak kata keluar rumah tak nampak cahaya, balik pun tak nampak cahaya.

Tetapi diri dan badan ini terpaksa terima sahaja demi sesuap nasi untuk saya serta keluarga saya. Setiap malam, anak berteriak menangis bertanya mengapa saya balik lewat setiap malam dan perlu tidur awal kembali kerana perlu bangun awal pada hari berikutnya. Saya hanya ada beberapa minit sahaja untuk berkata “hi” dan “goodnight” kepada isteri dan anak-anak saya setiap malam kerana keletihan kerja yang melampau.

Kerja Teruk, Tapi Gaji Kecil & Hutang Semakin Meningkat Dari Hari Ke Hari

Dalam pada itu pun, hutang makin meningkat dari hari ke hari. Gaji RM3,000 nampak macam banyak tetapi masih tidak mencukupi untuk menampung perbelanjaan keluarga. Setiap kali perlu duit, saya terpaksa gunakan kad kredit sehingga akibatnya saya sudah berhutang sejumlah RM150,000 dengan 10 syarikat kad kredit.

Bingung dan risau ketika itu. Boleh kata… bila-bila masa aje akan di istiharkan muflis! Kadang-kadang sebelum sampai pejabat saya akan menggigil-gigil sebelum keluar kereta oleh kerana stres melampau. Doktor terpaksa beri saya pil penenang jiwa Xanax malah suruh saya berhenti kerja sahaja kerana mungkin akanmembahayakan nyawa jika terus bekerja lagi.

Tiba-Tiba Tuhan Ingin Membantu Saya

Ya, syukur ke hadrat Ilahi.

Di pejabat saya bekerja rapat dengan seorang programmer dari India yang agak genius dan pintar jugaklah. Kami memang rapat dan sering keluar makan tengah hari bersama.

Semasa kami makan tengah hari, saya meluahkan segala masalah saya kepada dia. Dia mendengar dengan penuh kesabaran.

Kemudian dia tersenyum dan mengajak saya ke parking basement syarikat kami untuk melihat kereta dia… alangkah terkejut melihat kereta dia ketika itu.. iaitu sebuah Porsche Panamera terbaru.

Saya pun tertanya-tanya bagaimana dia mampu membeli kereta yang bernilai lebih RM1juta ini? Dia kata oleh kerana dia ingin membantu saya dia akan bocorkan RAHSIA dia semata-mata untuk membantu saya kawan rapatnya… atau dalam bahasa omputeh lunch partner rapat dia.


Dia pun berkata … “I’ll email you this app I created and you just install this into your Samsung handphone and start the app. See what happens!” Dalam Bahasa Melayu … “Saya akan e-mail kepada anda aplikasi yang saya telah cipta ini dan you install ke dalam telefon Samsung you dan klik MULA. Tengok apa yang akan terjadi!”

Saya lakukan apa yang di suruh dan alangkah terkejut sekali melihat duit masuk tak henti-henti ke dalam akaun Maybank saya ketika itu.

Semua di atas saya dapat selepas install dan klik MULA.

Memang canggih dan hebat sekali. Kawan saya memang seorang programmer yang hebat, tak sangka sama sekali dia telah mencipta aplikasi yang secanggih begini….

…. Yang mampu mengubah hidup sesiapa yang menggunakannya.

Selepas itu, hidup saya terus berubah buat selamanya….

Kehidupan Mewah Saya Sebagai Perangsang

Saya bukan hendak menunjuk-nunjuk. Tetapi saya pamerkan kemewahan hidup saya hari ini, semata-mata untuk memberi perangsang dan harapan yang anda juga boleh menikmati kehidupan mewah yang saya kecapi hari ini.

Saya tidak mahu menjamin yang anda akan dapat sebijik seperti apa yang saya capai di bawah. Ia bergantung kepada diri masing-masing. Cuma saya perlu untuk menunjuk-nunjuk kepada semua apa yang saya sudah perolehi hasil dari aplikasi ajaib saya selama ini.

Sebuah rumah banglo di gated area Shah Alam... semua hasil dari lubang duit dari aplikasi saya! Semasa membeli rumah ini, saya buat surprise atau kejutan untuk isteri dan anak-anak. Mereka cukup gembira sekali dapat hidup dalam rumah sebesar ini.


Lihat kereta Porsche Cayman R baru saya di bawah. Saya bawa TUNAI dalam beg untuk membeli kereta ini. Terkejut dealer kereta tu melihat saya ada duit banyak tu tunai sahaja. Tetapi dia nasihatkan saya supaya ambil sedikit pinjaman lah kalau tidak LHDN kacau saya lak kan. Saya ambil RM50,000 pinjaman dan duit selebihnya CASH!


Seronok melancong ke luar negara ini. Hehe... sebenarnya saya memanjang hidup melancong sahaja. Bayangkan kehidupan anda jika anda sentiasa melancong sepanjang tahun. Seronok kan...



  • Pendapatan dengan aplikasi ajaib ini memang cukup berbeza sekali dengan cara mencari pendapatan lain:
  • Anda boleh kerja dari mana-mana di dunia ini.
  • Pendapatan anda tiada had: Duit boleh masuk dengan banyak ke dalam akaun bank anda dengan hanya satu klik.
  • Tiada modal. Ini adalah sebuah mesin duit yang sempurna, tiada modal satu sen pun tetapi duit masuk tak henti-henti. Cubalah kalau tak caya!
  • Duit atas angin anda akan cukup melampau, tambahan pula tidak perlu kedai, pekerja-pekerja, tiada sebarang aset, tiada cukai atau GST dan tidak perlu meminta-minta apa-apa lesen dari sesiapa. Hanya keuntungan bersih masuk poket.
  • Anda boleh KLIK sekali pada bila-bila masa sesuka hati anda. Tiada jam loceng, tidak perlu melalui kesesakan lalulintas, tiada bos, tiada masa pejabat. Dengan pendapatan tinggi yang meningkat dari hari ke hari, anda akan duduk senang lenang jalan-jalan makan angin sepanjang tahun. Bukan seperti di alam pejabat hari ini, lagi naik pangkat, lagi banyak kerja pula.

Mengapa Saya Cerita Ini Semua?

Ini pertanyaan yang biasa saya dapat. Mengapa pula saya cerita ini semua kepada anda?

Tak payah dolak-dalih... tiada udang di sebalik batu, MUDAH. Saya ingin menjana lebih banyak wang secara mudah! Saya ingin membantu anda melangsaikan segala hutang dan bebas kewangan selepas ini TETAPI selain dari itu, saya juga dapatlah sedikit kan.

Saya pasti anda mesti ingat, saya lakukan ini semata-mata untuk menjual aplikasi ajaib serta rahsia ini kepada anda? BUKAN!

Saya lakukan ini kerana ingin membantu ramai di luar sana yang terjejas pendapatan masing-masing kerana isu kegawatan ekonomi tanah air hari ini.

Tetapi sudah pasti saya juga ingin buat sedikit duit dari ini. Fair and square kan. Anda yang akan dapat keuntungan yang melampau dari aplikasi saya ini, tetapi saya juga dapat sesuatu.

Tetapi lagi sekali saya jelaskan – tujuan sebenar membocorkan rahsia aplikasi ini adalah semata-mata untuk membantu anda sahaja.

Idea ini saya dapat semasa percutian saya di London.

Seorang bellboy hotel yang saya telah kenali dengan agak rapat juga semasa saya berada di hotel tersebut cukup pelik dan kagum dengan gaya hidup mewah saya. Satu hari, agaknya dia sudah tak sabar lagi, dia bertanya "Encik ini kerja apa sampai boleh hidup mewah berbulan-bulan lamanya, tetapi saya tidak pernah nampak Encik bekerja pun?"

Saya ketawa. Mula-mula saya nak bagi tau dia saya ini sepupu anak Sultan Brunei. Tetapi akhirnya saya beritahu dia saya lakukannya semua dengan telefon bimbit saya sahaja. Saya bekerja dengan telefon bimbit saya dari mana-mana dan pada bila-bila masa!

Saya dapat lihat dia memang terkejut dan mahu tahu lebih lanjut dan memang benar akhirnya dia bertanya kepada saya "Boleh Encik ajarkan segala-galanya kepada saya, saya sanggup membayar encik 5,000 GBP untuk beritahu segala-galanya kepada saya!"

Tergamam saya melihat di keluarkan duit 5,000 pound sterling dari poket dan mahu berikan kepada saya.

Saya terfikir jika saya ambil 5 ribu pound ini dan beritahu dia segala-galanya, apa lagi yang saya akan dapat sedangkan sesiapa yang dapat rahsia saya ini akan dapat pendapatan yang jauh lebih banyak. Saya tiba-tiba dapat satu idea. Amacam jika saya ambil 1,000 pound sterling kemudian lakukan perkongsian 60/40 dari sebarang keuntungan yang dia perolehi melalui aplikasi ini. Idea yang cukup baik sekali.

Terus dalam masa 24 jam, setelah login ke Maybank2u dari hotel London saya, saya lihat transaksi duit masuk jauh lebih banyak dari dulu lagi.

Sekarang saya hendak lakukan SAMA dengan anda pula.

Tiba masa untuk anda pula...

Sebelum itu, saya perlu luahkan beberapa perkara. Ini BUKAN skim cepat kaya. Memang benar salah seorang yang telah memperolehi rahsia saya ini terus melihat duit masuk ke akaun bank dia dalam masa 1 jam sahaja tetapi ada setengah pelajar terpaksa menunggu beberapa hari untuk merasai duit pertama melalui aplikasi mereka.

Ini memang ajaib dan memang sah duit seolah-olah jatuh dari langit ke riba anda, tetapi anda perlu tunggu seketika sahaja sebelum dapat melihat duit masuk ke dalam akaun Maybank anda.

Jadi, oleh kerana hampir tiada modal yang anda perlu keluar dan tidak ada apa-apa pun yang anda perlu lakukan – yang sebenarnya tiada risiko langsung untuk anda mencubanya!

Saya pasti anda akan menjana wang yang banyak tetapi saya pasti anda tidak akan dapat memandu Audi dalam beberapa hari selepas menggunakan aplikasi saya ini. Inilah realiti sebenar dan saya perlu luahkan sekarang kepada sesiapa yang ingat akan terpacak Audi di depan rumah mereka dalam masa 5 minit lagi.

Sekarang dengan penafian yang saya berikan di atas, saya cukup selesa untuk...


Memperkenalkan Aplikasi Ajaib 
JUTAWAN APP




Lubuk Duit Terkini

  • Aplikasi mudah install SATU klik sahaja. Hanya telefon Android
  • Masukkan nombor akaun bank dan nama penuh anda ke dalam Aplikasi Ajaib JutawanApp ini
  • Klik MULA untuk robot dalam aplikasi yang menggunakan teknologicanggih ini untuk berjalan sendiri!!!
Jika anda sukakan pendapatan yang anda perlukan masa sekali sahaja untuk KLIK setup semuanya kemudian menerima pendapatan berbulan-bulan, bertahun-tahun, malah mungkin seumur hidup dan paling penting tanpa perlu melakukan apa-apa lagi, APLIKASI AJAIB saya ini memang sesuai sekali untuk anda...

Pendapatan Sebegini Akan Memberikan Anda Kebebasan Sepenuhnya

Fikirkan. Walaupun, duit yang banyak masuk sekaligus tiba-tiba pun sudah patut mencukupi bagi sesiapa, tetapi pendapatan ini masuk poket anda dari bulan ke bulan... tahun ke tahun.. berdekad-dekad lamanya… malah selama-lamanya!

Tiada percutian lagi yang akan nampak terlalu mahal bagi diri anda. Duit bukan lagi menjadi masalah. Anda boleh makan apa-apa yang anda mahu dan tiada sebarang hadiah untuk yang tercinta akan nampak mahal selepas ini.

Dunia ini akan menjadi milik anda. Anda akan miliki segalanya dan tidak akan terhutang budi dengan sesiapa pun.

Dan yang paling anda akan punyai selepas ini adalah MASA.

Masa untuk bersama dengan keluarga anda. Masa untuk membawa keluarga atau yang tercinta ke destinasi-destinasi pelancongan terhebat.

Anda boleh tumpu lebih kepada hobi-hobi anda, bermain golf atau ke gym di waktu orang lain sedang sibuk bekerja dan membina kembali persahabatan dengan kawan-kawan lama yang sebelum ini anda tidak dapat berjumpa kerana terlalu sibuk. Itu yang benar-benar bermaksud KEHIDUPAN.

Bila anda akan ada masa sebegitu? Apabila anda bersara sudah pasti anda sudah tiada tenaga untuk mengecapi segala usaha keras yang anda limpahkan untuk mengkayakan orang lain selama ini.

Tidak kira samada anda ada pengalaman kerja atau tidak, tidak kira anda mempunyai ijazah atau diploma. Yang penting, jika anda memiliki aplikasi ajaib rahsia saya ini, maka hujan duit akan turun dengan lebatnya ke dalam poket anda selepas ini.

Permintaan saya hanya satu dari diri anda:

“Buka minda anda secara sepenuhnya dan cuba terima untuk beberapa minit apa yang nampak mustahil bagi kebanyakan orang!”

Ramai orang telah mendapat pendapatan yang meletup-letup. Sebenarnya, menurut satu email yang saya terima, ada seorang pelajar telah mendapat pendapatan yang jauh lebih tinggi dari saya.

Berikut, satu lagi kenyataan bersumpah yang saya terima:

"Check Aje Akaun Bank, Duit Masuk. Setiap Kali Check Duit Masuk... Dan Masuk... Dan Masuk!"

A'kum,
Saya telah menggunakan aplikasi ini dan berjaya menjana pendapatan tambahan setiap bulan. Anda perlu muat turun sekarang juga!
Aplikasi dia sumpah senang, dan cepat dapat wang. Nampak macam susah nak percaya... tapi semuanya betul!
Saya dapat lihat transaksi duit yang cukup banyak sekali tak henti-henti masuk ke akaun Maybank saya. Check aje akaun bank, duit masuk. Setiap kali check duit masuk... dan masuk... dan masuk!
Memang terbaik... Jangan tunggu lagi, muat turun sekarang juga!

Jamal Masri
Setapak, Kuala Lumpur

Adakah Aplikasi Ini Sesuai Untuk Anda?


  • Lihat samada anda tersenarai dalam orang-orang yang sesuai menggunakan aplikasi ajaib saya ini di bawah….
  • Sesiapa yang di himpit kekangan kewangan dan hidup dalam tanggungan hutang keliling pinggang
  • Sesiapa yang benci dan sudah fed-up atau bosan dengan pekerjaan dan bos mereka. Sudah bosan di maki cerca semata-mata tidak melakukan sesuatu yang memenuhi citarasa bos anda. Dapatkan aplikasi ajaib ini, dan cipta pendapatan bulanan yang tetap dan berikan surat berhenti anda sebaik anda tekan butang muat turun di bawah
  • Sesiapa yang kehilangan pekerjaan atau sedang mencari pekerjaan. Henti dari membuang masa mencari pekerjaan lain. Aplikasi ini memang SAH dapat menyelamatkan keadaan anda
  • Sesiapa yang mahu kemewahan dalam hidup dan tidak mahu lagi berfikir panjang apabila mahu membeli apa-apa di dunia ini

Sesiapa yang mahu ubah hidup selepas ini. Sudah bosan dengan kehidupan mereka dan mahu merasa sesuatu yang lain

ATAU lebih jelas dan terang-benderang – aplikasi ini sesuai sekali untuk sesiapa sahaja! Insyaallah.


Afiq Danial? 

Tak pernah dengar pun nama tu...

Anda mungkin tertanya mengapa anda tidak pernah dengar mengenai saya dan mengapa saya tidak mahu mengadakan seminar seperti guru-guru yang lain di Malaysia.

Jawapannya mudah - saya bukan guru! Saya hanya orang biasa sama seperti anda. Tetapi secara serius...

Walaupun aplikasi saya telah di review di TV dan akhbar, tetapi saya memang dengan sengaja menonjolkan aplikasi ini lebih dari pengasasnya. Hanya nama syarikat yang disebut tanpa menyentuh langsung perihal diri saya.

Hanya satu sebab sahaja, saya menghargai kehidupan peribadi saya dan mahu hidup secara anonymous saja iaitu tidak mahu dikenali. Saya lebih selesa begitu. Saya tidak mahu semasa keluar dengan keluarga nanti ada orang cuba cam muka saya hendak cuba memastikan saya ini betul ke seperti dia lihat dalam suratkhabar/TV3 minggu lepas! Tak best lah camtu kan?

Satu lagi sebab saya selalu melancong sana-sini tiada masa untuk melayan sesiapa. Lagipun, mengadakan seminar adalah seperti bekerja juga. Saya kan tak suka kerja!

Apa yang saya mahu adalah kebebasan masa dan kebolehan untuk berada di mana-mana pada bila-bila masa. Menjual aplikasi rahsia ini melalui Internet nampak cara terbaik sekali untuk saya. Terbaik untuk anda juga kerana anda akan berpeluang terus memasang aplikasi ini dalam masa kurang dari seminit lagi.

Bayangkan Kehidupan Anda Selepas Mendapat Aplikasi Ajaib Ini

Sebelum saya membongkar rahsia aplikasi saya ini, cuba bayangkan kehidupan anda yang paling sempurna. Tutup mata anda, tarik nafas panjang keluar dan masuk dan mula bayangkan….

Apabila anda bangun pagi, anda klik MULA pada butang di aplikasi rahsia anda. Itu sahaja yang perlu dilakukan. Kemudian seperti biasa anda makan nasi lemak dan minum Nescafe dan membaca suratkhabar. Sejam kemudian login ke dalam akaun Maybank2U anda dan wow anda lihat transaksi tidak henti-henti duit masuk!

Kemudian, anda keluar bersenam di taman sampai lah pukul 10 pagi. Habis jogging, buka telefon bimbit dan lihat Maybank2u, pendapatan masuk lagi tak henti-henti.

Kemudian, anda mandi dan keluar tengok wayang apa-apa filem kegemaran. Habis wayang, login ke dalam Maybank2u dan lihat duit masuk lagi.

Anda pun ke mesin ATM Maybank dan keluarkan duit tersebut dan belanja sakan.

Dengan aplikasi ajaib hebat saya ini, anda tak perlu lakukan apa-apa lagi dah dalam hidup anda selain dari login ke Maybank2u melalui telefon bimbit anda dan lihat duit masuk sahaja.

Anda telah mencipta satu mesin mencetak duit siang dan malam, tanpa henti dan tanpa keluar setitik peluh sekalipun!


Rumah serta kereta seperti saya di atas akan menjadi milik anda tidak lama lagi. Kehidupan anda akan berubah dalam masa beberapa minit lagi.

"Aplikasi Ajaib JutawanApp Telah Menyelamatkan Nyawa Saya!"


Assalamualaikum Semua,
Apa yang saya ingin cerita ini patut dijadikan teladan untuk semua.
Hanya beberapa minggu lepas, saya terpaksa keluarkan RM50ribu untuk membayar perbelanjaan perubatan ayah saya yang sakit di KPJ Kajang. Oleh kerana tiada sumber pendapatan, terpaksa lah menggunakan kad kredit saya dan bila tak cukup terpaksa pinjam along pula.
Saya tahu memang takkan dapat bayar semua ini dan mungkin akan kena pukul dengan along selepas ini, tetapi memandangkan ayah saya perlukan pembedahan ini terpaksa lah saya lakukan.
Kemudian, tiba-tiba terjumpa aplikasi ajaib yang gila ini. Serta-merta dalam sekelip mata langsai semua hutang dan sekarang buat duit banyak nak mampos. Saya nak jerit kat anda – BELI jangan tak beli.

Fazil Ismail
Kajang, Selangor


Saya Hanya Mahu Pilih Beberapa Insan Terpilih Sahaja

Harap maaf, saya terpaksa hadkan penjualan aplikasi ajaib serta rahsia ini kepada hanya 100 orang sahaja.

Mengapa?

Sebenarnya, ini adalah permintaan kawan saya yang mencipta kod rahsia aplikasi ini supaya tidak membocorkan aplikasi ajaib ini kepada terlalu ramai orang.

Juga…

Saya mahu pastikan setiap orang yang membeli aplikasi ajaib telefon bimbit ini menerima bantuan terbaik dari saya. Saya mahu menumpukan hanya kepada beberapa orang pelanggan saya sahaja.

Jadi setakat ini, 100 20 aplikasi sudah terjual. Tinggal hanya 20 10 aplikasi rahsia sahaja yang masih lagi boleh dibeli. Jika anda mahu, anda perlu cepat sekarang tanpa berfikir panjang lagi dan melakukan tempahan di bawah. CEPAT! Nanti menyesal tak berlagu kang!

Sebaik kuota jualan saya tercapai, saya akan menutup terus laman web ini dan peluang untuk memilikinya akan hancur berkecai selepas ini.

Saya mahu jelaskan dengan terang supaya anda faham mengapa saya terpaksa lakukan ini.

Saya hilang akal untuk meletakkan harga yang sesuai…

Dengar…

Begitu susah sekali untuk meletakkan harga untuk aplikasi sebegini. Saya pernah jumpa orang yang memang tiada niat langsung untuk menjadi kaya atau bebas dari cengkaman bos mereka. Mereka mahu bekerja seperti seorang hamba seumur hidup mereka.

Jika anda begini, mungkin aplikasi ini tiada nilai langsung bagi diri anda dan saya hanya mampu ucapkan selamat jalan sahaja kepada anda.

TETAPI bagi mereka yang sudah muak untuk bekerja untuk sesiapa lagi, suka pergi percutian hebat dan mahal sesuka hati pada bila-bila masa, memiliki kereta idaman mereka, akhirnya memiliki rumah idaman sebesar istana dan boleh bekerja hanya beberapa minit sehari dari mana-mana lokasi yang diingini, aplikasi saya ini mungkin cukup berharga sekali...

Pada mulanya saya ada terfikir untuk mengenakan caj yang sama seperti orang yang di London membayar saya iaitu dalam GBP1,000 atau dalam RM5,600.

Tetapi jika harga sebegitu yang saya letak, pasti ramai tidak akan mampu untuk mendapatkannya. Kebanyakan orang di Malaysia makan gaji duit masuk dalam RM1,000 ke RM4,000 sahaja.

Jadi, saya terfikir untuk meletakkan pada harga USD300 iaitu dalam RM1,320 sama seperti harga aplikasi-aplikasi biasa yang saya lihat di pasaran hari ini. Tetapi aplikasi saya ini lain sekali dari mana-mana aplikasi yang dijual di pasaran hari ini.

Tetapi harga USD300 cukup tidak sesuai untuk rakyat Malaysia dan kemungkinan nanti ramai tidak akan mampu untuk mendapatkannya...

Ingat, tujuan saya ialah untuk membantu ramai di luar sana.

Memikirkan ini, saya akhirnya kurangkan dari USD300 (RM1,320) ke RM850 sahaja. HargaRM850 ini saya rasa cukup menguntungkan kerana anda akan balik modal dan mendapat keuntungan berlipat-ganda terus selepas dapatkan aplikasi ajaib ini.

Namun, setelah menerima banyak desakan dari orang ramai yang tidak mampu untuk membayar pada kadar tersebut dan untuk membolehkan lebih ramai mampu memiliki aplikasi rahsia ini...

"Saya Dapat RM20,000 Sebulan - Takde Buat Apa-apa Pun..."

Assalamualaikum, saya nak bagitau kat semua. Kalau belum lagi download dan install aplikasi ini, kena cepat-cepat.
Saya masa tu tengah terdesak. Beribu kali jugalah fikir sebelum beli tu. Tapi, alhamdulillah terbuka hati saya untuk cepat-cepat download. Nasib baik buat keputusan macam tu. Mungkin perancangan Tuhan untuk bantu saya.
Sekarang, paling kurang pun saya dapat RM20,000 sebulan. Takde buat apa-apa pun. Cuma tekan-tekan, isi borang sikit dan Start.
Best betul aplikasi ini. Telah memberi hidup baru kepada saya dengan duit masuk tanpa diduga. Cubalah beli dan try aplikasi ini.

Zaiton Abdullah
Kuantan, Pahang


Bersiap sedia untuk menerima kejutan renjatan elektrik anda...

Saya akan potong harga dari RM 850 RM 550 ke RM390 dari hari ini ke

07 Julai 2017

Ingat harga istimewa ini saya buka untuk sementara waktu sahaja bagi membolehkan ramai lebih mampu untuk memperolehi aplikasi ajaib saya ini.

Selepas itu, harga akan kembali ke RM850 seperti biasa.



Bonus-Bonus Hebat

Jika anda tempah aplikasi HARI INI, segala bonus di bawah akan menjadi milik anda. Ingat, ini jika anda tekan pada butang TEMPAH pada HARI INI sahaja. Jika anda tekan butang esok, anda tidak layak untuk menerima segala bonus-bonus di bawah…. Sebenarnya dapat aplikasi dah cukup okay, tetapi segala bonus di bawah boleh dapat jika tekan butang SEKARANG!

Saya telah tulis sebuah e-book panduan lengkap bagaimana untuk betul-betul menggunakan aplikasi saya ini. Ingat, e-book ini sekadar bonus tambahan sahaja kerana aplikasi ajaib saya adalah terlalu mudah iaitu dengan sekadar menekan butang MULA sahaja. Tetapi e-book ini sekadar memberi info tambahan serta tips-tips berguna untuk menggunakan aplikasi dengan lebih hebat lagi. Jangan lepaskan peluang ini….
Audio & Video yang saya telah cipta untuk membantu anda menggunakan aplikasi saya ini. Anda akan dapat lihat sendiri bagaimana saya lakukannya. Saya telah mencipta panduan audio video yang lengkap sekali dalam BAHASA MELAYU supaya anda boleh lihat dengan biji mata anda sendiri betapa mudahnya menggunakan aplikasi ajaib saya ini.
Saya ada koleksi besar himpunan E-Book dalam bermacam-macam topik yang berkaitan dengan menjana pendapatan. Saya telah membelanjakan modal yang cukup besar untuk mendapatkan koleksi ebook ini. Koleksi yang berharga sekali untuk saya dan bernilai lebih RM 30,000 jika dicampur-campur semua. Ebook ini adalah sekadar sebagai tambahan sahaja untuk anda.

Koleksi E-Book adalah dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Merangkumi pelbagai topik dari tips menjana pendapatan di Internet, tips kewangan, tips kesihatan, tips kehidupan dan bermacam-macam lagi. Kebanyakan E-Book anda diberi hak menjual semula, simpan dan lakukan apa-apa dengannya.

E-Book ini boleh diakses pada bila-bila masa dan sampai bila-bila semua dari telefon bimbit anda sahaja.
Sebagai pelanggan istimewa saya, anda akan menerima keahlian portal VIP istimewa. Di dalamnya, saya menyediakan pelbagai peralatan yang anda dapat gunakan bagi tujuan penjanaan duit ajaib anda. Juga, ebook saya serta ebook-ebook bonus boleh di muat turun bila-bila masa sahaja dengan log masuk ke dalam portal saya ini. Portal ini terbuka 24 jam sehari 7 hari seminggu. Portal ini akan melayakkan anda menerima segala kemaskini semua e-book, aplikasi dan segala bahan RAHSIA sampai bila-bila.
Sebagai pelanggan, anda akan menerima sebarang kemaskini / update terkini aplikasi secara automatik dan secara online sahaja dan juga kemaskini terbaru E-Book panduan saya. Ebook versi terkini boleh dimuat-turun bila-bila masa melalui keahlian portal anda. Anda akan menerima sebarang kemaskini sampai bila-bila seumur hidup anda.
Saya akan berikan kepada anda template-template RAHSIA kewangan saya dalam format Excel spreadsheet. Saya telah masukkan formula-formula rahsia serta dimasukkan MACRO dahsyat yang anda boleh guna untuk membantu kebebasan kewangan anda. Spreadsheet ini diberikan secara PERCUMA sahaja dan boleh dibuka di telefon bimbit anda.

Selain dari itu, anda diberi hak penuh menjual semula semua template ini.
Saya SENDIRI akan berikan nasihat teknikal (one on one) LIVE CHAT dari mata ke mata, dari hati ke hati pada bila-bila masa 24 jam 7 hari seminggu. Saya berjanji dan bersumpah untuk membantu anda sehingga anda dapat tengok duit masuk ke Maybank2u anda. Anda akan menerima jawapan dalam sekelip mata sahaja kerana saya sentiasa akan menerima segala pertanyaan anda melalui telefon bimbit saya. Selepas 60 hari ini, anda masih boleh melakukan sebarang pertanyaan kepada saya sampai bila-bila.

Nilai segala bonus di atas sebenarnya tak ternilai tetapi saya anggarkan jika dicampur-campur harga semua e-book bonus, masa dan kudrat yang saya akan beri kepada anda, mungkin ada lah dalam RM250,000kesemuanya!

Saya Akan Lenyapkan Segala Risiko Anda

Dan jika anda masih belum pasti tentang ini, saya sekarang akan hapuskan terus sebarang keraguan anda dengan...



Cuba dulu aplikasi ajaib saya ini tanpa risau. Muat turun dan install ke dalam telefon bimbit dan cuba dulu selama 60 hari.

Jadi segala risiko adalah dengan saya. Anda tiada sebarang risiko untuk sekadar mencuba aplikasi ini di telefon bimbit ini.

Mengapa Saya Berani Memberikan Jaminan Pulangan Wang Se-GILA Ini?

Kerana saya betul-betul yakin 100% yang aplikasi ajaib saya ini akan benar-benar membantu anda. Ramai orang yang telah memperolehinya cukup berpuas-hati sekali.

Rekod sesiapa yang meminta wang kembali adalah SIFAR setakat ini, jadi saya begitu yakin sekali dan tidak risau langsung dengan tawaran gila saya ini.

Jadi fikirkan... Saya yang sebenarnya mengambil risiko di sini.

Saya Berikan Bimbingan Kepada Anda Siang Dan Malam

Anda tidak akan dibiarkan begitu sahaja selepas menginstall aplikasi saya ini. Saya akan berikan bimbingan siang dan malam kepada anda. Telefon bimbit saya ada di sebelah saya. Saya akan jawab dalam sekelip mata sahaja jika anda mengalami apa-apa masalah.

Saya tidak akan tidur lena selagi anda tidak lihat duit yang tak henti-henti gila banyak tu masuk ke akaun bank anda.

Hakikatnya, anda tidak perlu sebarang bantuan pun untuk menggunakannya. Kerana aplikasi ini mudah di pasang kemudian hanya perlu tekan butang MULA selepas itu dan anda boleh tidur nyenyak selepas itu.

Saya akan berikan bantuan sehingga anda dapat lihat duit masuk ke dalam akaun bank anda secara tetap.

Dan perlu saya ingatkan yang bimbingan ini akan diberikan buat selama-lamanya.

Anda Akan Balik Modal Dalam Masa Yg Cepat!

Jika anda risau untuk membelanjakan RM 850 RM 550 RM390 kerana mungkin telah terbakar melecur sebelum ini. Untuk menenangkan jiwa anda yang mungkin sedikit kacau mengenai ini, biar saya jelaskan yang anda boleh buang segala kerisauan tersebut kerana sebaik anda memasang aplikasi ajaib ini ke dalam telefon bimbit anda, tunggu sahaja, duit tak henti-henti akan mula masuk. Anda boleh balik modal malah dapat pulangan berlipat ganda lagi dan selepas itu dapat pula pendapatan tetap.

Jadi, anggap seolah-olah anda tidak belanjakan sesen pun, anggap sekadar dahulukan duit untuk sementara sahaja.

Fikirkan….

Saya minta anda tenung SEKARANG ke air muka suami / isteri dan anak-anak tersayang anda sekarang. Dan fikirkan adakah anda sanggup gadaikan kebahagian dan masa depan mereka hanya kerana memikirkan takut membelanjakan duit yang mungin nampak aje banyak tetapi sedikit sekali berbanding dengan kemungkinan untuk mendapatkan pendapatan ratusan ribu dan tetap buat selama-lamanya selepas ini.

Sesungguhnya, ini adalah satu peluang yang datang sekali sahaja seumur hidup anda, dan mungkin anda tidak akan berjaya menjumpai apa-apa yang seajaib ini lagi selepas ini.

Jadi, jangan ambil risiko untuk tidak mencuba sesuatu yang akan mengubah hidup anda dan keluarga tersayang anda. Fikir bukan sahaja sekadar untuk melangsaikan hutang tetapi fikir untuk menyelamatkan NYAWA anda dan keluarga anda serta MASA DEPAN mereka.

Saya ikhlas ingin membantu anda dan ini adalah cara untuk saya memberi bakti kembali kepada anda semua.

Kehidupan yang sempurna menanti anda dengan hanya satu klik di bawah... anda perlu mengambil tindakan sekarang juga. Ini mungkin satu-satunya peluang anda untuk mencapai kebebasan kewangan secara cepat dalam masa beberapa saat sahaja lagi!

Jadi, jika anda perlu meminjam dari sesiapa pun untuk dapatkan aplikasi ajaib ini, anda tidak perlu risau langsung kerana pasti anda dapat membayar dia kembali!



Ya Encik Mohd Afiq Danial! – Berikan Saya Aplikasi Ini!


  • Saya sudah bersedia menjadi seorang jutawan sekelip mata dan menjana pendapatan sehingga RM30,000 sebulan
  • Saya hendak mula proses menjana wang dalam masa 1 jam dari sekarang
  • Saya faham yang harga terhad ke tarikh yang tertera di atas dan akan kembali ke asal bila-bila jam sahaja

Sila Mahu Muat Turun Dan Install Serta Merta Dengan Harga Istimewa Gila Anda Sebanyak RM 850 RM 550 RM 390. Saya hendak dapatkannya sebelum harganya naik semula!


RM 850
RM 550

Hanya RM 390.00


(Terhad Ke Tarikh Yang Dinyatakan Di Atas)





Jangan fikir-fikir lagi, anda perlu klik dan lakukan tempahan SEKARANG juga sebelum terlambat. Lakukan keputusan yang bakal mengubah hidup anda.





Semoga anda berjaya,

P.S. Saya boleh pada bila-bila masa menarik balik tawaran istimewa saya ini. Ini mungkin peluang terakhir anda untuk mendapatkannya dengan harga gila yang saya berikan di atas. Saya juga mungkin tidak mahu jual lagi dah aplikasi rahsia saya selepas ini. Satu cara sahaja untuk anda - dapatkan hari ini juga sebelum terlambat!

P.P.S. Ini adalah sebuah aplikasi android yang beroperasi sepenuhnya melalui telefon bimbit anda. Anda tidak perlu mempelajari apa-apa teknik rahsia atau membaca apa-apa e-book. Ia sekadar sebuah aplikasi yanganda perlu tekan butang MULA untuk buat duit selepas itu.

P.P.P.S. Anda tidak perlu risau kerana hak anda adalah di lindungi sepenuhnya oleh syarikat saya. Saya menggunakan syarikat berlesen yang didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). Jika ada apa-apa masalah anda boleh bila-bila masa membuat aduan ke KPDNKK atau ke tribunal pengguna. Tetapi saya yakin sekali anda akan berpuas hati dengan pembelian anda ini.










DK

Post a Comment

Previous Post Next Post