Belajar Buat Minisite Template Menarik



Kenapa Kena Pilih Blogspot?

Blogspot atau dikenali sebagai blogger biasa digunakan sebagai platform blogging. Blogspot dimiliki oleh Google dan telah aktif selama berpuluh-puluh tahun. Namum setelah wujudnya perkembangan pesat laman web sosial seperti Facebook, Youtube, Twitter dan sebagainya.

Ramai blogger tidak lagi aktif di dalam blogging dan seterusnya mereka mula lupa dengan kewujudan blogspot.

Blogspot tidak diabaikan oleh Google. Malah, ada beberapa perubahan telah dilakukan oleh Google. Kesannya, Blogspot masih menjadi pilihan utama blogger-blogger.

Pada kesempatan kali ini, saya nak paparkan beberapa minisite yang telah saya siapkan, sesuai dengan pemasaran / pengiklanan sesuatu produk. Jadi, sesiapa yang mencari produk seperti tasbih teras kayu kemuning hitam yang asli, boleh lah tengok minisite yang bernombor 10 dibawah ini. 

Saya juga ada buat minisite untuk produk jamu nenek yang sangat femes tu, minyak nyut nyut untuk keperluan batin suami isteri, info metafizik, dan minyak teras sakti / minyak serbaguna yang akan popular tak lama lagi.

Kepada yang berminat nak dapatkan pakej upah buat minisite seperti di bawah, boleh lah hubungi saya 013-413-8542. Harga pun murah-murah jer sesuai minisite yang biasa-biasa sahaja. 

Harga dalam RM150 - RM250 sahaja. 

Yang penting, produk atau perkhidmatan anda itu akan di ketahui umum. Insya Allah. Saya akan bantu.


1. http://zakarpower.blogspot.my


2. http://jamu-nenek.blogspot.my


3. https://nyutnyutturbo.blogspot.my


4. http://serunup.blogspot.my


5. http://jamunenekdazaa.blogspot.my


6. http://rahsia2769.blogspot.my


7. http://2769power.blogspot.my


8. http://terassakti.blogspot.my


9. https://minyakterassakti.blogspot.my


10. http://tasbihkayukemuning.blogspot.my



DK

3 Comments

  1. Berdasarkan TARIKH LAHIR seseorang dan dengan menggunakan penemuan sendiri Metodologi Penyahkod, anda boleh mengetahui tentang diri anda ataupun orang lain secara hampir menyeluruh. Anda boleh mengetahui perwatakan individu seperti sikap dan personaliti seseorang.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post