8 Software Dalam 1 Pakej Khas Untuk Usahawan Online!





8 Softwares Dalam 1 Pakej Khas untuk Usahawan Online!

Buat julung kalinya kami bergabung untuk buat tawaran promosi selama 5 hari dengan mengumpul produk-produk pilihan kami yang sesuai untuk anda mulakan bisnes online dalam satu harga diskaun tidak masuk akal.

Pembelian anda ini adalah muktamad. Tiada jaminan pulangan wang kerana harga yang ditawarkan adalah paling tidak masuk akal untuk kesemua produk yang anda dapat nanti.
Khas untuk usahawan online produk fizikal, digital & servis

Software-software yang ada dalam pakej ini adalah software yang penting untuk anda jalankan bisnes secara online sama ada anda jual produk fizikal, digital mahupun sediakan servis.

Kebanyakannya kami belum pernah jual lagi di public

Kebanyakan software yang ada dalam pakej ini belum pernah kami jual di public!


PROMOSI GILA KENTANG 5 HARI PAKEJ SALE BERAPI


Pembelian anda ini adalah muktamad. Tiada jaminan pulangan wang kerana harga yang ditawarkan adalah paling tidak masuk akal untuk kesemua produk yang anda dapat nanti.

Harga akan NAIK setiap hari sepanjang 5 hari promosi pakej Sale Berapi!




 Apa yang ada dalam Pakej Sale Berapi ini ?



https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online


1 Akaun XMarketer

XMarketer adalah satu lagi produk dari owner XFunnels iaitu di bawah HQSuite. XMarketer merupakan sistem Live Chat, AI Chat Bot yang powerful untuk diletakkan di dalam website anda. Ia mempunyai banyak fungsi khas untuk anda berikan support terbaik kepada prospek dan pelanggan anda termasuk fungsi Broadcast Message. Kebiasaan sistem begini di luar sana harganya ratusan hingga ribuan ringgit per bulanan. Tapi dengan XMarketer, anda hanya perlu bayar sekali sahaja.



https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online

1 Akaun MSGLock

Anda boleh gunakan MSGLock untuk kumpul list FB Messenger atau Emel dengan fungsi Lock Content dalam 1 platform. MSG Lock boleh di integrasi dengan ManyChat, atau 3rd FB Messenger Bot yang lain dan juga Emel Autoresponder anda. Anda boleh gunakan Lock Content ini di mana-mana page builder. Ia juga mempunyai plugin untuk diintegratekan dengan website Wordpress.

https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online

DigiiBiz PRO

DigiiBiz merupakan Cloud Based Software untuk anda cipta Plugin & PDF (ebook) untuk dijual atau pun dijadikan sebagai Giveaway untuk mengumpul list.

Biasanya untuk anda upah developer untuk buat plugin atau software, ia akan makan kos beribu ringgit. Tapi dengan DigiiBiz, anda boleh buat sendiri semua tu & produk-produk yang anda ciptakan melalui DigiiBiz adalah milik anda. Anda boleh jual untuk buat keuntungan.


https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online

1 Akaun RankMe

Walaupun anda tiada kepakaran SEO, RankMe boleh bantu anda naikkan ranking website anda dengan cepat dan mudah. Dengan software ni, anda boleh cari 'red hot keyword', boleh buat unique article (English sahaja), boleh dapatkan safe backlinks dan lain-lain yang boleh bantu naikkan ranking website anda di Google Search. Dapatkan Trafik PERCUMA SEO dengan menggunakan RankMe tanpa kepakaran SEO!



https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online
EngageShops

Anda boleh bangunkan kedai online mini anda untuk memudahkan prospek di Instagram dapat tengok produk anda dengan klik link di "Bio" profile Instagram anda. Anda boleh letak link Shopify, Onpay, dan lain-lain dalam kedai online mini ini. Anda juga boleh letak link affiliate di buy button kedai online mini anda. EngageShops mempunyai integrasi dengan Amazon dan juga Ebay.


https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online
EZ SITE NINJA

Dapatkan website builder percuma seumur hidup dan anda boleh bangunkan website dengan mudah menggunakan fungsi drag dan drop. Bina website untuk produk dan servis anda, ataupun untuk client anda. Anda tak perlu bayar bulanan.

Ianya simple app, tapi sudah memadai untuk anda buat website yang tidak perlukan banyak fungsi advance.

Drag n Drop Website Builder - Dibekalkan sekali template-template.


https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online
eCompare PRO WP ( Plugin & Theme)

Anda pernah dengar TRIVAGO? Ia sebuah app atau web dikenali sebagai Deal Site di mana ia membandingkan harga-harga tempat percutiaan. Dengan eCompare Plugin & Theme ini, anda boleh bangunkan sebuah Deal Site seperti TRIVAGO, tetapi untuk produk-produk fizikal. Website anda nanti akan bandingkan harga bagi sesuatu produk yang dijual di Amazon, EBay, Wallmart & lain-lain.

Sekiranya pelawat itu buat pembelian, anda akan dapat komisyen affiliate daripada platform-platform tersebut.


https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online
WP SEO GOLD PRO

Ini adalah plugin yang terbukti boleh berikan trafik percuma ke website Wordpress anda dengan hanya buat kerja yang minimum sahaja. Anda tidak perlu jadi pakar dalam SEO, sebab dengan plugin ini sahaja sudah cukup untuk anda dapatkan trafik PERCUMA dari Google Search!

Anda juga diberikan bonus plugin Article Genie & video Training Supremacy khas untuk belajar SEO.

Plugin Wordpress untuk tambahkan lagi kuasa SEO di blog/website anda.



BONUS KHAS

Anda bukan sahaja dapat pakej SALE BERAPI ni dengan harga diskaun teruk, tapi kami berikan anda BONUS special sekiranya anda buat tempahan dalam tempoh FIRESALE ini.





BONUS 1 - Reseller Box

Anda akan dapat 5 PLUGIN Wordpress yang power dan mempunyai permintaan yang tinggi untuk dijual atau dijadikan sebagai Lead Magnet. Anda tetapkan sendiri harga, dan 100% keuntungan milik anda.


https://digipay.onpay.my/order/form/sale-berapi/online

BONUS 2 - WP Spin Win

Kumpul list dengan mudah di blog anda dengan "Roda Impian" plugin Wordpress ini. Ia adalah trend terbaru cara untuk menarik prospek masukkan nama & emel untuk main Roda Impian ini di blog wordpress anda untuk dapatkan Freebie atau Kod Diskaun yang anda sediakan untuk mereka.



BONUS 3 - Video Clipper Software

Video Clipper Software - Video yang akan ikut pelawat website anda kemana sahaja mereka pergi di dalam page website anda.




FAQ

Saya pernah beli salah satu software di atas dengan Shopievo/Rashvin sebelum ini tapi berminat nak dapatkan Pakej SALE BERAPI ini sebab ada software yang saya belum beli lagi. Jadi, kalau saya dapatkan Pakej SALE BERAPI ini, adakah saya boleh tukar dengan software lain?


Apakah yang dimaksudkan dengan Lifetime Fee?

Maaf, kami tak tawarkan gantian software sekiranya anda berada dalam situasi tersebut. Tapi kami boleh bagi cadangan kepada anda iaitu anda boleh jual akaun lebihan yang anda ada kepada kenalan anda atau sesiapa sahaja yang perlukannya dengan harga yang anda tetapkan sendiri. Anda boleh pindah hak milik dengan tukarkan alamat emel di profile bagi setiap software lebihan anda.

Lifetime Fee ini bermaksud anda hanya perlu bayar sekali ini sahaja & tak perlu bayar bulanan dan sebagainya selepas pada ini selagi software-software tersebut wujud di alam maya ini.

Kami tak berani nak cakap ia bayaran sekali seumur hidup sebab ada jangka hayat sesebuah software tu tidak lebih dari 3 tahun. Kebanyakan software yang kami jual ini sebenarnya datangnya dari vendor kami yang berbeza sebab kami merupakan reseller mereka.

Jadi, sekiranya vendor kami tersebut tutup bisnes mereka atau mereka tidak update software tersebut, jadi ia di luar kawalan kami. Kami harap anda faham. Walaubagaimana pun, software-software pilihan kami dalam pakej SALE BERAPI ini Insyaallah dari vendor yang akan buat bisnes secara Long Term.


Ni je peluang anda ada sebagai penutup tahun 2018. Lepas ni NO WOMEN NO CRY!


Bila saya dah buat pembelian hari ini, apa perlu saya buat selepas pada tu?


Kami akan mula daftarkan kesemua akaun anda secara manual bermula selepas 31hb December 2018 iaitu tamatnya tawaran Firesale ini.

Setelah kami dah selesai daftar akaun software-software anda, kami akan emelkan kepada anda maklumat-maklumat penting yang perlu anda tahu untuk akses ke software pakej SALE BERAPI anda.

Berikan kami selewat-lewatnya hingga 5 JANUARI 2019 untuk selesaikan pendaftaran tersebut. Sekiranya anda tidak dapat emel dari kami selepas tarikh 5 JANUARI, sila hubungi kami di support@shopievo.com atau boleh Live Chat dengan team kami. Harap bersabar :)



p.s. jangan lupa, semak juga di folder SPAM/PROMOTIONS/JUNK di emel pembelian anda nanti.



Harga akan NAIK setiap hari sepanjang 5 hari promosi pakej Sale Berapi!


Atas permintaan ramai, kami buka lagi sekali tawaran Sale Berapi untuk beri peluang ke-2 kepada anda sehingga 31 December 2018!

 Dapatkan Pakej Sale Berapi Sekarang

Offer Gila ini dibuka kembali sehingga 31hb December 2018 ini sahaja!

TIADA LAGI RAYUAN SELEPAS INI!

DK

1 Comments

Previous Post Next Post