Tingkatkan Jualan Menggunakan Software Hantu

Peniaga Online. Mari Sini Nak Bagitahu.

Software Ini Hanya Berharga RM197 Sahaja. Asal RM940. Tawaran Sah Sehingga Akhir Bulan Ini Sahaja.

Bulan Januari 2017 Yang Lalu, Software Hantu Ini Hanya Berharga RM100 Sahaja.

Apa Software Ini Boleh Buat? Ha, Macam FB Ads. Tingkatkan Sale 3 Kali Ganda. Post Iklan Ke 100 Group Dengan Autopost Unlimited Tanpa Yuran. 

1. AutoPost
2. AutoInvite
3. AutoLike
4. Cari FB Pesaing
5. SMS Blas Pada Fan
6. Target Audience
7. Search Group
8. Auto Remove Friend
9. Auto Scheduled


Klik Sini Untuk Order :

https://superads.onpay.my/order/form/register/logmasuk

https://superads.onpay.my/order/form/register/order

Bagaimana cara tingkatkan jualan menggunakan software hantu ? Software hantu ni untuk apa?

Untuk mereka yang ingin beralih angin, ingin membuat iklan tanpa menggunakan sebarang kos seperti FB Ads, anda berada pada landasan yang betul. Teruskan bacaan anda.

Ramai yang tertanya-tanya, apa kelebihan Software Hantu ni ?

AUTOPOST 

Tingkatkan Engagement Score Dengan Pantas !

Fungsi Autopost ini amat sesuai digunakan untuk mana-mana usahawan yang kekurangan masa promosikan produk mereka di group-group yang mereka join. Robot ini akan tembak iklan anda pada seberapa banyak Page, Group, Wall Rakan-rakan anda yang lain.

Secara ringkasnya, anda boleh tingkatkan Engagement Score dimana score ini bertujuan menaikkan iklan anda dari bawah kepada Top Ranking News Feed dengan bantuan 5 kriteria dalam Edgerank Algorithm. Detail mengenai strategi top ranking akan diterangkan secara terperinci selepas anda mendapatkan software ini dan masuk ke group kami. Kami akan beri link facebook group selepas anda lakukan pembayaran.

AUTOINVITE

Invite 5,000 hingga 100,000 kawan ke dalam page dengan 1 klik !

Pasti anda pernah mengalami situasi dimana anda terpaksa bersengkang mata invite satu per satu rakan anda masuk ke FB Page. Ini menyebabkan anda penat lalu bermain FB ADS berbayar dan akhirnya terpaksa keluar banyak duit utk iklan. Di dalam group kami, almost 650 ahli akan bertukar-tukar friendlist untuk sedekah likes berjemaah. Bayangkan 30 ahli ada 5000 friends dan kesemuanya sedekah likes kepada anda. Hebatkan ?

AUTOLIKE 

Bantu hantar seberapa banyak likes kepada target user !

Fungsi ini sangat sesuai apabila ada upacara BOOM LIKES pada wall rakan-rakan. Sekaligus ini akan meningkatkan engagement status rakan-rakan dan kita juga mendapat tempiasnya. The more we give, the more we get.

Fungsi ini juga berperanan untuk memastikan kita “hidup” di dalam senarai rakannya. Boleh jadi, mereka akan tertanya-tanya apakah bisnes kita dan menjadi pelanggan kita. Inilah teknik yang biasa digunakan oleh jerung usahawan. Senangkan ?

CARI FB PAGE PESAING/MUSUH

Hanya dengan 1 keywords sahaja, anda boleh extract 300 hingga 500 FB Page musuh bawah 5 saat ! Tujuan ini dibuka untuk mencari USP, Skrip Closing, Copywritting dan Rembat Semua Followers Musuh dengan 1 klik sahaja !

SMS BLAST PADA FAN

Menggunakan features AUTOMESSAGES, software ini akan tembak secara pukal kepada list target prospek anda melalui inbox mereka dengan 1 klik !

Sangat sesuai untuk promosikan produk baru atau event terbuka.

STEAL FRIENDS

Fungsi ini atau dikenali sebagai “Steal Friends” sangat sesuai dipilih sebagai targetted audience dimana dalam dunia FB Ads, kita boleh set Connections as Friend of Friend. Dapatkan list kawan rakan anda dan jadikan mereka as rakan anda pula. Sekaligus, invite rakan baru anda ke dalam FB Page anda dengan sekali klik sahaja ! 

SEARCH GROUPS

Fungsi ini berperanan sebagai “spy” untuk mengesan beberapa nama facebook group yang mempunyai keyword yang sama. Ia juga merupakan “hidden marketplace” yang mana akan menghuru-harakan jualan anda sehingga kehabisan stok !

Kami akan bersama-sama beri tunjuk ajar di dalam group special kami selepas anda lakukan pembayaran.

AUTOREMOVE FRIENDS

Fungsi ini anda boleh pilih rakan anda yang tidak aktif engage dan terus melakukan auto-remove friends pada mereka.

Sekaligus anda boleh promosi kekosongan ahli untuk menjadi rakan anda di facebook

AUTO-SCHEDULED

Nah !! Ini yang paling ditunggu-tunggu oleh ramai usahawan online. Anda tidak perlu bersengkang mata untuk buat task satu per satu lagi. Anda cuma perlu scheduledkan task anda seperti Autopost, Autolike, Automessages, Autojoin, Autoapprove, Autoremove, dan macam-macam lagi dalam satu urutan. Kemudian anda boleh Run All Task untuk sistem jalankan setiap fungsi mengikut schedule yang ditetapkan !

Mudah dan Jimat Masa !

Semua ini perlu mengikut T&C yang akan di berikan di dalam group support. Sekiranya tidak mengikut T&C, kemungkinan FB anda boleh di block/flag.

Berminat untuk mendapatkan ‘SOFTWARE HANTU’ ini ?

Saya ada BONUS untuk anda yang membeli Software Hantu melalui link diatas. Anda akan di benarkan berada dalam Group FB Geng-Geng Software Hantu. Dalam group tu, jika anda mempunyai masalah berkaitan software ni, pihak pengurusan atau pihak admin akan membantu dan membimbing anda sehingga anda berjaya dan berpuas hati dan mungkin anda pula boleh ajar orang lain pula.
Meh angkat software ni di sini :

Baca Juga Artikel Berkaitan :

1- Raja Segala Software FB Ads

2- 21 Video Tutorial FB Ads Percuma

3- Group Perniagaan Facebook Yang Best 

Related Dengan FB Ads

DK

Post a Comment

Previous Post Next Post