Minisite Tanpa Pakai Domain Dan Web Hosting



BS2MS adalah satu pakej template blogspot untuk menukar template asal blogspot anda ke template yang lebih menarik. Yang bestnya.. Anda boleh menggunakan kesemua template yang saya sediakan di dalam pakej BS2MS ini!

Dengan menggunakan template BS2MS V2.0 ini, kini/KINI anda boleh membina dan memiliki landing page sendiri sama ada squeeze page ataupun minisite jualan dengan hanya 4 langkah mudah sahaja! Bukan itu sahaja.. Anda juga boleh 'customized' header yang diberi untuk memenuhi tema minisite anda.


Membina Minisite dengan mudah

Susah nak buat Minisite? BS2MS V2.0 boleh membantu anda menghasilkan Minisite jualan tanpa perlu mengupah orang lain. Kos untuk siapkan sebuah Minisite pun dekat RM350++. Dengan BS2MS ini, anda boleh siapkan Minisite berserta detail produk kepada pelanggan!

Squeeze page siap dalam masa 5 minit

Mahu kumpul database subscriber? Pakej BS2MS membantu anda membina squeeze page dengan cepat dalam masa beberapa minit sahaja. Bukan tu je. Terus boleh guna untuk kumpul database subscriber. Tak perlu nak guna Composer untuk buat Squeeze page lagi!

Design Blog yang cantik

Blog nampak suram dan tidak menarik? Guna template BS2MS yang telah disediakan oleh saya untuk mendapatkan design blog yang lebih menarik. Malah.. Pelawat nampak blog anda seperti sebuah blog yang diuruskan oleh seorang PRO!


Bagaimana anda boleh menyiapkan Minisite sendiri tanpa perlu upah orang lain dalam masa 15 minit (siap ada header yang menarik lagi tu)!

Langkah #1 : Create blog baru. Daftar dan Login ke blogger.com. Create 1 blog baru. Pilih tetapan asas untuk bermula.

Langkah #2 : Install kod template BS2MS V2.0Pilih 1 daripada 15 template yang disediakan oleh saya. Ikuti arahan dan install kod template ke blog anda.

Langkah #3 : Pilih headerPilih 1 daripada 50 header yang disediakan oleh saya atau upload header sendiri mengikut format yang ditetapkan.

Langkah #4 : Masukkan sales letter. Selepas template telah di-install, anda boleh mula mengarang/menulis salesletter di bahagian post dan publish selepas siap.

Mudah Bukan?



Dalam masa 15 minit sahaja, anda sudah ada sebuah Minisite yang menjual! Tak perlu nak belajar teknikal berjam-jam untuk siapkan sebuah Minisite, tak perlu nak upah orang buatkan Minisite anda dan tidak perlu pandai grafik pun untuk buat header Minisite yang cantik..

KINI, anda boleh belajar dan ikuti panduan yang telah saya sediakan di dalam pakej BS2MS 2.0 ini!!

Kenapa Kena Pilih Blogspot?

Blogspot atau dikenali sebagai blogger biasa digunakan sebagai platform blogging. Blogspot dimiliki oleh Google dan telah aktif selama berpuluh-puluh tahun. Namum setelah wujudnya perkembangan pesat laman web sosial seperti Facebook, Youtube, Twitter dan sebagainya.. Ramai blogger tidak lagi aktif di dalam blogging dan seterusnya mereka mula lupa dengan kewujudan blogspot.

Blogspot tidak diabaikan oleh Google. Malah, ada beberapa perubahan telah dilakukan oleh Google. Kesannya, Blogspot masih menjadi pilihan utama blogger-blogger daripada menggunakan Wordpress.org dan Wordpress.com yang memerlukan web-hosting untuk databasenya.

Siapa Yang Sesuai Untuk Mendapatkan Pakej BS2MS 2.0 Ini?

Jika anda sedang menjalankan bisnes online sekarang ini, saya galakkan anda untuk mendapatkan panduan BS2MS 2.0 ini:

  1. Newbie yang tengah belajar membuat Minisite untuk jualan produknya.
  2. Peniaga online yang memerlukan sebuah Minisite dengan kos di bawah RM150.
  3. Para ejen Affiliate yang sedang giat mempromosikan produk Affiliate dan mahu mengumpul mailing-list.
  4. Orang yang mahu belajar bisnes online tetapi tidak mahir dengan sebarang teknikal untuk membina sebuah laman web menjual.
  5. Blogger yang mahu menjadikan blognya nampak cantik dan pro!

Apa Yang Akan Anda Dapat Apabila Membeli BS2MS V2.0?

Jika anda telah membeli BS2MS versi 1.0 sebelum ini, BS2MS V2.0 adalah pakej yang lebih LENGKAP, POWER dan UMMPH!


15 + 10* + 10* Template
15 Template MinisiteSaya telah menyediakan 15 template minisite yang telah di susun mengikut jenis, saiz font, stail seperti posisi menu bar, grafik dan sebagainya. Anda boleh pilih header melalui grafik yang telah disediakan atau menggunakan header sendiri untuk dipasangkan dalam template tersebut.

10 Template 'Blank'
Jika anda ingin jimat lebih banyak masa dan tidak mahu menggunakan design header, anda boleh pilih 1 daripada 10 template jenis 'blank'. Iaitu template yang didatangkan tanpa bahagian header. Template ini sesuai untuk apa jenis tema Minisite atau Squeeze Page anda.

10 Template Squeeze Page
Anda juga boleh membuat squeeze page dengan 5 template Squeeze Page 'universal' yang telah saya sediakan khas untuk anda. Anda cuma perlu pasang template dan import swipe file yang disediakan.

Mobile Responsive
Lebih PRO Dengan Fungsi ResponsifOleh kerana peningkatan pengguna jenis mobile, anda boleh jadikan Minisite dengan fungsi responsif (mobile responsive).

Dalam versi terbaru, semua template yang disediakan oleh BS2MS 2.0 adalah jenis responsif. 

Dengan fungsi ini, Minisite anda lebih mudah dilayari oleh pelawat dengan menggunakan peranti seperti smartphone atau tablet.

Apa Kata Mereka Selepas Mencuba BS2MS?

"Wah memang saya tidak sangka dengan menggunakan produk BS2MS ini saya dapat hasilkan minisite yang sangat-sangat cantik bagi diri saya yang baru newbie...ia mengambil masa yang sangat singkat untuk install sistem ini....saya amat berpuas hati .ini baru yang percuma belum beli yang full pakej lagi. BS2MS terbaik bagi saya."
Firdaus Hassan

"Salam sejahtera. Saya dah cuba berbagai cara untuk membuat minisite platform blogspot. Saya dapati BS2MS adalah antara yang termudah dan tercepat dan menarik. Terima kasih BS2MS"
Alim Biz

"Teruja untuk menggunakan minisite ini, saya sebenarnya tidak pernah menjangkakan saya akan mendapat minisite sendiri tapi dengan penemuan WP2MS.com saya berasa sangat bersyukur. Menariknya menggunakan applikasi blogspot saya sudah biasa dengannya."
Jauzahanun

"BS2MS menawarkan perkhidmatan yang sememangnya dicari oleh saya selama ini!! Dengan rekabentuk minisite yang simple tapi menarik, ianya berjaya memikat para pelanggan untuk membeli di website saya. Kini anda tidak perlu menghabiskan wang mengupah web designer dan sebagainya..kerana dengan BS2MS segalanya mudah!"
Azizan Unit

"Saya amat bersyukur sebab ade system macam ni, sangat mudah dan jimat, saya tak sabar nak beli yang full pakej berserta dengan domain name.. saya sarankan, kepada anda yang masih tak mampu nak buat website, buatlah dulu blog seperti ini.. Insya Allah nampak hasilnya"
Muhammad Akmal

"Panduan yang tuan beri begitu mudah. Sesiapun boleh melakukannya semudah ABC. Kini saya ada minisite di blogspot sendiri dengan template minisite percuma dari tuan. Terima Kasih."
Nazri Bollhassan

"Hi.. first thing first. i would like to thanks to u! :) before this, I was hardly searching minisite template for blogger so i gave up. But after i saw ur site, i was surprise that the minisite template for blogger is really exist! thanks to u! so let me share with u my work!"
Peter Quashkeen

"Sangat simple template ini. Hanya 15 minit saya berjaya hasilkan misite yang menarik. Rugi kepada yang masih belum mencuba. Terima kasih kepada Tuan Boon kerana memudahkan kerja saya memasarkan produk."
Nik

Pakej Basic RM109.00 RM79.00 Sahaja! 
Pakej Basic RM109.00 RM79.00 Sahaja! 

Pakej Add On RM119.00 RM89.00 Sahaja! 
Pakej Add On RM119.00 RM89.00 Sahaja! 

DK

1 Comments

  1. Saya pun pernah beli BS2MS sebelum ni. Memang senang nak buat sales page.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post