Menambah Wang Saku Dengan Shopee


Jana 5 Angka Sebulan Dengan Shopee




Kami akan tunjukkan STEP BY STEP, macam mana anda hanya perlu spend masa 2-3 JAM sahaja sehari untuk membolehkan anda dapat income part ime LUMAYAN untuk anda setiap bulan.

Jom baca ni sekejap !


Assalamualaikum & Salam sejahtera,

Saya dikenali di internet sebagai Ariel Collections. Masih lagi bekerja makan gaji sebagai Site Engineer di Johor Bharu. Saya juga merupakan salah seorang dari Team ChinaMethod.

Saya sedar, dalam keadaan ekonomi sekarang ni, kita tidak boleh cepat nak merasa 'selesa' dengan kehidupan kita sekarang ni. Lagi-lagi kalau kita makan gaji. Macam saya sendiri, walaupun saya ada gaji yang 'cukup', saya tidak pernah berhenti untuk mencari pendapatan tambahan untuk memberikan kehidupan yang lebih baik untuk keluarga saya.

Dalam banyak-banyak bisnes part time yang saya buat, bisnes di Shopee ni antara bisnes yang sangat-sangat MENARIK dan SENANG untuk dilakukan. Lebih-lebih lagi untuk orang yang masih lagi makan gaji macam saya ni.

Sudah lebih 2 tahun saya berniaga di Shopee. Dan Alhamdulillah sehingga sekarang, jualan saya di Shopee meningkat setiap hari. Hampir setiap hari saya dapat withdraw duit dari Shopee Wallet. Alhamdulillah..

Ramai jugak kawan-kawan saya datang pada saya untuk belajar tentang cara macamana saya boleh buat duit dengan berniaga di Shopee ni. Bila saya dah mula sharing kepada 4-5 orang dan menjadi, makin ramai pula yang datang pada saya untuk belajar.

Saya pula sangat kesuntukan masa. Yer la, bila ramai-ramai yang request nak datang jumpa dan belajar ni, mana la cukup masa kan. Dan dari Group Pembeli EbooK China Method pun ramai yang request untuk belajar tentang Shopee ni. Mereka dah tahu lubuk supplier, tapi belum tahu cara sebenar nak beriklan di Shopee.. Tu yang jadi mereka sangat TERUJA untuk belajar tu.

Daripada situ, tercetuslah idea untuk saya terbitkan ebook Panduan Part Time Shopee ni bersama dengan Tuan Hafizi Zain dan Team ChinaMethod. 

Memperkenalkan
Ebook Panduan Part Time Shopee!!

Ebook ni memang 100% kita yang buat sendiri yang mana ianya adalah berdasarkan PENGALAMAN team kami sendiri 2 tahun dalam menjual di Shopee ni.


Ini saya tunjukkan latest Sales Shopee kami 4 bulan terakhir.


Penafian: Ebook ini tidak menjanjikan anda dapat jualan 5 Angka Sebulan. Ianya bergantung kepada usaha anda sendiri dan hasil setiap orang adalah berbeza.

Siapa yang SESUAI untuk memiliki ebook ini?

1. Anda yang tengah kerja makan gaji dan nak cari pendapatan tambahan.
2. Anda yang dah ada bisnes sendiri, tapi nak cuba berbisnes di Shopee juga.
3. Suri rumah sepenuh masa yang hanya tinggal di rumah je tiap-tiap hari.
4. Anda yang tengah mencari bisnes yang paling senang untuk bermula.
5. Anda yang dah pernah buat bisnes di Shopee tapi produk tak terjual laju lagi.

NEWBIE / BEGINNER PUN BOLEH! Bahasa yang digunakan senang faham dan tidak perlu kemahiran teknikal pun.

Siapa yang TAK SESUAI untuk memiliki ebook ini?

1. Orang yang Malas nak 'take action'.
2. Orang yang nak kaya cepat tanpa usaha lebih.
3. Orang yang berharap goyang kaki dapat duit semata-mata.
4. Orang yang dah menjana income lumayan di Shopee.
5. Orang yang tak boleh sabar dalam berbisnes.

ANTARA KANDUNGAN MENARIK DALAM EBOOK INI:

1. Step by step Cara Mendaftar di Shopee
2. Cara setup setting kedai kita supaya lebih menarik dan trusted.
3. Cara buat marketing supaya lebih ramai orang dapat nampak produk kita.
4. Cara buat offer supaya buyer memilih produk kita berbanding produk orang lain.
5. Fungsi-fungsi menarik yang ada di Shopee.
6. Cara buat listing banyak dalam masa sekejap jer.
7. Strategi untuk mendapatkan jualan pertama di Shopee.
8. Cara Aktifkan Free Shipping Program (SSL).
9. Tips dan Trick untuk membuat jualan laju dan berganda.
10. Teknik Segera bagi mendapatkan modal di Shopee.
11. Cara nak kekalkan rating dan maintain sale setiap bulan.
12. Cara menggunakan My Ads Shopee dengan menggunakan minimum kos.
13. Dan macam-macam lagi.


BERAPAKAH HARGA EBOOK PANDUAN INI?
HARGA ASAL EBOOK INI IALAH: RM199

Namun, khas untuk bulan pertama pelancaran, Harga Ebook ini adalah RM149 sahaja.

SEKARANG,
TENGAH HARGA OFFER

>>> RM129 SAHAJA <<<

BETTER GRAB SEKARANG SEBELUM HARGA NAIK LAGI KEPADA RM149.

JANGAN RISAU TENTANG HARGA

Untuk jadikan panduan ini lebih berbaloi-baloi untuk anda, kami akan bagi 2 Bonus Special berikut:

BONUS 1:
KOLEKSI LEBIH 200 LISTING PRODUK DALAM FILE EXCEL.
Ini bermakna, anda akan dapat lebih 200 listing produk yang anda hanya boleh upload terus ke Shopee Store anda dengan hanya beberapa klik sahaja.

BEST KAN?
Nak bagi best lagi, kami akan tunjukkan cara bagaimana anda hanya boleh Dropship saja produk ini tanpa perlu keluar rumah untuk pergi pos di Poslaju.



BONUS 2:
GROUP SUPPORT MELALUI TELEGRAM.
Ini bermakna, anda akan dimasukkan ke Group Support kami melalui Telegram. Di Group Support ini, Tuan Ariel akan bantu anda sekiranya ada apa-apa persoalan yang bermain di fikiran anda.



AMACAM?
Mesti anda rasa berbaloi-baloi sangat dengan 2 BONUS best ni kan?

PERCAYA CAKAP SAYA.. Nak memulakan bisnes di Shopee ni sangat lah mudah.. Tapi nak pastikan produk kita terjual tu sangat mencabar kalau kita tidak ada ilmu yang cukup. Jadi, alang-alang anda dah jumpa PANDUAN yang boleh GUIDE anda untuk berbisnes di Shopee ini, grab lah segera peluang keemasan ini. Jangan tunggu sehingga harga naik!

BUAT TEMPAHAN SEGERA YA..

JANGAN BERTANGGUH LAGI, KALAU TAK, ANDA AKAN TERLEPAS HARGA PROMO!!

PEMBELIAN EBOOK BOLEH DI DAPATI DI SINI


Ada Ebook yang lain juga. Boleh tengok dulu kat sini


DK

1 Comments

Previous Post Next Post