7 Kelebihan Jadi Dealer Emas Quantum Metal

Salam sejahtera semua. Kali ini saya nak kongsikan beberapa manfaat dan 7 kelebihan jadi seorang Dealer emas Quantum Metal.


Sebelum anda layak menjadi seorang dealer emas Quantum Metal anda perlu terlebih dahulu mempunyai akaun di Quantum Metal. Jika belum boleh lah daftar secara percuma dahulu dengan klik di sini.

Selepas anda mempunyai akaun di Quantum Metal dan anda sudah membuat pembelian emas minima samada 3 units di GAE5x atau 1 unit di GAE10x anda boleh minta ataupun request referral anda untuk promote anda ke ranking “Introducer”. Inilah permulaan sebagai seorang Dealer emas Quantum Metal .

Sebelum tu, tengok video cara nak jadi Dealer.




Apa kelebihan yang ada sebagai seorang Dealer dan kenapa anda perlu menjadi dealer secepat mungkin selepas anda menjadi “Introducer”?

Ini adalah 7 kelebihan sebagai seorang Dealer emas Quantum Metal .

1. Menikmati kadar komisen yang lebih tinggi sehingga 7% berbanding 2% sebagai Introducer.


2. Boleh membeli emas dengan harga lantai atau harga LME tanpa perlu membeli pada kadar spread 7% dengan menggunakan komisen (payout due) di dalam Dashboard Dealer anda.


3. Dapat meningkatkan pendapatan sampingan menjadi pendapatan utama yang berpotensi di jadikan sebagai sumber pendapatan yang lumayan.


4. Dapat Dashboard dealer yang lengkap dengan report2 jualan kumpulan, tools dan bahan-bahan presentasi yang sentiasa di kemaskini sepanjang masa. Dengan tools dan bahan-bahan presentasi yang di sediakan anda boleh menyalurkannya kepada jaringan anda.


5. Merupakan satu laluan untuk pergi ke ranking yang lebih tinggi iaitu Merchant dan Snr Merchant.


6. Mendapatkan komisen daripada pembelian emas peribadi di GSA dan GAE. (Introducer sudah dapat menikmati kelebihan ini)


7. Sebagai seorang Dealer anda boleh memilih masa dan hari bila anda nak menggunakan Payout Due. Anda mempunyai kebebasan untuk membeli emas pada harga lantai pada tarikh dan masa yang anda rasakan harga emas memang sudah rendah. (Sebagai seorang Introducer, komisen anda secara automatik di masukkan ke dalam GSA dan anda tidak boleh mengawal selia kemasukan komisen anda)


Inilah di antara kelebihan menjadi seorang Dealer emas Quantum Metal selain daripada anda boleh membina jaringan dealer dan pelanggan di seluruh dunia.

Jika anda belum lagi mempunyai akaun emas percuma di Quantum Metal anda boleh membuka akaun emas Quantum Metal dengan klik di sini .




Salam Hormat dan Salam Sukses !



















📌 Klik Link 
http://bitly.ws/A74Q 
http://bitly.ws/A74Q




DK

Post a Comment

Previous Post Next Post