Duit Raya Dengan Emas

Salam Ramadhan. Selamat berpuasa. Semoga Allah menerima puasa dan segala amalan kebaikan kita.

Tak lama lagi akan menjelma Hari Raya.

Ramai orang dah ready dengan duit raya masing-masing. Sejak akhir-akhir semakin kerap bank-bank dan ewallet mempromosikan kaedah memberikan duit raya secara digital.



Apa kata pada tahun ini kita lakukan kelainan dengan memberikan duit raya dengan akaun emas. Wow ! satu revolusi baharu dalam kaedah memberi duit raya kepada saudara-mara di sepanjang Hari Raya kali ini.

Jom saya kongsikan kaedah bagaimana anda boleh memberikan emas sebagai duit raya dan secara tidak langsung meningkatkan jumlah pelanggan anda di dalam akaun emas anda …..

Tahukah anda di dalam akaun GSA (Gold Storage Account) Quantum Metal anda boleh membuat “transfer” emas anda ke akaun emas yang lain seperti yang terdapat di dalam ewallet seperti touch n go.

Dengan memberikan emas melalui kaedah “transfer” ini secara tidak langsung anda juga dapat memperkenalkan QM App kepada lebih ramai orang untuk menggunakannya dan pada masa yang sama menggalakkan penggunaan emas sebagai medium berjual beli. Anda boleh memberikan duit raya dengan emas GSA serendah RM1 (nilai emas) kepada akaun pengguna QM App (Quantum Metal) yang lain secara instant.


Langkah 1 : Anda beritahu sanak saudara anda yang anda nak berikan duit raya dengan emas kepada mereka. Berikan mereka link anda untuk mereka mendaftar satu akaun Quantum Metal. Hanya dengan mempunyai akaun Quantum Metal, mereka boleh menerima duit raya anda dengan emas !


Langkah 2 : Selepas mendaftar dan melakukan asas-asas mengemaskini akaun Quantum Metal mereka, minta mereka memberikan kepada anda akaun nombor GSA untuk anda transfer duit raya dengan emas.


Langkah 3 : Anda login ke dashboard member area anda. Klik pada GSA dan kemudian klik pada “transfer”. Isikan nombor akaun GSA di mana anda nak berikan duit raya kepada mereka dan masukkan jumlah nilai emas (dalam MYR) yang anda nak berikan kepada mereka.

Klik submit. Done. Anda sudah pun memberikan duit raya dengan emas kepada sanak saudara anda.



Best ke best boleh memberi duit raya dengan emas di Quantum Metal?




Ada banyak lagi idea-idea menggunakan emas Quantum Metal di dalam menjadikannya sebagai satu alternatif di dalam berjual beli dengan menggunakan emas. Saya akan kongsikannya di dalam blog post saya yang akan datang.


Di dalam post terdahulu, saya ada berikan langkah demi langkah bagaimana mahu membuka akaun emas quantum metal secara percuma. Anda boleh klik di sini untuk membaca nya.





UPDATE

Jemput join wasap group


📌 Call / Whatsapp : 013-413 8542 / 


📌 PENDAFTARAN - Klik Link




DK

Post a Comment

Previous Post Next Post