Tapediri 65 / Bathamim 114 (Malaysia)

Segala puji bagi Allah SWT pemilik sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad Sollahu 'Alaihi Wasallam, ahli keluarga Baginda, para-para sahabatnya dan seluruh umat Islam yang mengikuti dan melaksanakan ajaran Islam dengan ikhlas sehingga ke hari kiamat.


Menurut Imam Yusuf al-Qardhawi, “Belajar ilmu mempertahankan diri adalah dibenarkan bagi mereka yang mampu. Kadangkala ia menjadi wajib bagi seseorang. Khususnya bagi mereka yang diancam dengan serangan fizikal. Dengan mempelajari ilmu bela diri, seseorang akan memiliki bekal untuk menangkis serangan serta mematahkan usaha lawannya. Pandangan ini sesuai dengan kaedah syariat yang menyebutkannya, “Hal yang menjadi syarat bagi terjadinya sesuatu yang wajib, maka hukumnya menjadi wajib pula. Dalam hal ini, Imam Yusuf al-Qaradhawi mengatakan bahawa, “Islam tidak menghendaki tubuh yang rapuh, yang tidak boleh menangung beban ketika sedang dituntut darinya, tidak mampu menghadapi kesengsaraan, serta tidak kuat ketika mendapat tentangan.

Menurut Iman Ibnu Qudamah : ”Hikmah ialah gabungan antara ilmu dan amalan."

Manakala menurut Ibnu Qutaibah : ”Tidaklah seseorang itu di namakan bijaksana sehingga di gabungkan antara ilmu dan amalan.” Hikmah disini juga bermaksud rahsia atau maksud yang tersirat kadang-kadang di luar jangkauan batasan akal manusia.

Memiliki ilmu dan amal adalah perkara yang amat penting untuk kita usahakan, agar kita mendapat hikmah. Hikmah tidak akan di dapati dengan sendirinya tanpa mencari serta di dahului bersama ilmu dan amal.


Sejarah Tapediri 65

Tapediri 65 di asaskan pada 1 Rejab 1430H bersamaan Jun 2009 oleh Tuan Haji Rahmat Bin Haji Abd Razak (Ayahanda Haji) di Seremban, Negeri Sembilan. Mengalami evolusi dari beberapa nama dan akhirnya berjaya di daftarkan di bawah GAPPIMA dengan nama Persatuan Rawatan Islam Bathamim 114 Malaysia (P12017).

Pencarian Ayahanda Haji berkaitan ilmu pertahanan diri telah membawa beliau ke merata tempat di dalam negara malah sehingga ke Indonesia. Setiap ilmu yang di amalkan akan di nilai dengan teliti supaya ianya tidak bertentangan dengan syariat Islam. Dalam masa yang sama beliau telah meneroka ilmu Perubatan Islam. Maka hasil dari kombinasi ilmu Pertahanan Diri dan Rawatan Islam, maka lahirlah Tapediri 65.

Rasa tanggungjawab dan desakan untuk membawa perubahan bersandarkan kehendak agama adalah antara faktor utama membawa kepada lahirnya Tapediri 65.

Tuan Haji Rahmat merasa terpanggil untuk mencari wadah penyelesaian dan jalan keluar terhadap pelbagai kecelaruan dalan jemaah yang dipimpin beliau sebelum ini. Beliau merupakan seorang pemimpin yang bergelar Ayahanda (Khalifah) di dalam satu pertubuhan yang bergiat aktif dalam Malaysia.

Beliau juga merupakan Timbalan Pengerusi Gabungan Ayahanda Negeri Sembilan. Setelah mendapati matlamat pertubuhan tersebut sudah mula tersasar. ‘Amar Makruf Nahi Mungkar’ yang dilaungkan sekadar tinggal slogan sebaliknya persepsi ramai terhadap pertubuhan ini adalah keganasan, gangterisme dan tindak tanduk yang tidak mencerminkan matlamat pertubuhan itu sendiri.

Tidak ada lagi kesungguhan dalam melaksanakan amanah Allah dan RasulNya. Justeru itu beliau merasakan perlu ada satu wadah dan kaedah yang sesuai untuk merawat kerasukan anak-anak muda khususnya yang ghairah untuk mencari ‘ilmu kuat’ dan menonjolkan kehebatan diri yang tersasar jauh dari syariat Islam.

Pencarian beliau berkaitan ilmu pertahanan diri telah membawa beliau ke merata tempat di dalam negara malah sehingga ke Indonesia. Setiap ilmu yang dikutip dinilai terlebih dahulu agar ianya tidak bertentangan dengan syariat Islam. Dalam masa yang sama beliau juga telah meneroka luas alam perubatan Islam. Hasilnya kombinasi ilmu pertahanan diri dan rawatan Islam ini dinamakan Tapediri 65.

Setelah tertubuhnya Tapediri 65 pada Jun 2009, usaha gigih Tuan Haji Rahmat yang bergelar Ayahanda Guru Panglima Utama (AGPU), menyeru ‘golongan-golongan kuat’ untuk mendekati Islam. Dengan pakej lengkap yang di tawarkan, usaha beliau mula mendapat perhatian dan sambutan.

Hasil dari syariat yang ditetapkan dalam ilmu ini, secara beransur-ansur, semakin ramai ‘golongan kuat’ yang mula menundukkan diri pada perintah Ilahi. Walau dengan latar belakang yang selama ini menongkah perintah agama, menyongsong kehendak nafsu, perubahan yang terhasil amat mengkagumkan.

Berkat kesungguhan dalam menjalankan tarbiyah dan talbiyah secara berterusan, akhlak, teladan dan kepimpinan Ayahanda Tuan Haji Rahmat, anak-anak pimpinannya berubah bukan sahaja kepada diri sendiri malah kepada ahli keluarga dan lebih ramai lagi dari sahabat-sahabat.



Apa itu Tapediri 65

Maksud Tapediri 65 adalah, “TA” merujuk kepada Taqwa, “PEDI” bermaksud Pertahanan Diri, “RI” adalah Rawatan Islam. Manakala “6” merujuk kepada bilangan Rukun Iman dan nombor “5” merujuk kepada bilangan Rukum Islam, yang menjadi pegangan setiap orang mukmin.

Pelbagai bacaan dan amalan yang di susun mengikut tahap-tahap tertentu menjadikan Tapediri 65 sebagai sebuah amalan yang bagus dari segi ibadah dan ketaatan, pertahanan dan rawatan Islam.

Kaedah ini tidak menggunakan sebarang mentera, pertapaan, seru, kemeyan, jin, khadam atau sebarang bentuk amalan yang membawa kepada kufur dan syirik. Kaedah ini hanya menggunakan zikir-zikir, selawat dan ayat-ayat lazim dan ruqyah yang boleh dijumpai didalam Al-Quran dan Sunnah.

TAPEDIRI adalah satu kaedah yang bertujuan untuk merawat dan mengembalikan jati diri Islam seorang Muslim itu agar kembali ke jalan yang di redhai Allah. Sebagai contoh, jika seorang Muslim itu tidak melaksanakan Solat 5 waktu dengan sengaja, maka boleh dikatakan jati diri Islam seorang Muslim itu telah goyah.

Maka, di sinilah kaedah ini berfungsi seperti sebuah formula yang akan menguatkan kembali jati diri Islam itu dan akan membuatkan hati seorang Muslim itu bergetar apabila merasakan tanggungjawabnya terhadap Allah SWT.

Oleh yang demikian, Alhamdulillah, majoriti Muslim yang mengambil kaedah TAPEDIRI ini telah berubah kearah kebaikan, melaksanakan Solat 5 waktu tanpa di paksa dan meninggalkan perkara-perkara mungkar dengan kerelaan hati. Di sini, kalau di lihat, kaedah ini telah berjaya merawat hati Muslim ini agar mengerjakan apa yang di suruh oleh Allah SWT dan meninggalkan laranganNya

Selain rawatan islam, kaedah ini juga berfungsi sebagai ikhtiar untuk mempertahankan diri dari khianat musuh (dengan izin Allah SWT). Kaedah ini tidak membuatkan seseorang itu kebal, tetapi seolah-olah mewujudkan satu lapisan aura yang menjadi benteng menghalang perbuatan khianat itu.

Tiada jin atau khadam digunakan, yang digunakan hanyalah rangkuman beberapa ayat ruqyah. Individu yang mengambil kaedah ini juga boleh merawat gangguan dengan cara Rawatan Islam.

Kesimpulannya, Jika dilihat dari satu perspektif yang lain, kaedah TAPEDIRI ini sebenarnya merawat hati, menimbulkan kembali ketaqwaan dalam diri serta secara tidak langsung mempertahankan diri dari khianat musuh. Ianya bukanlah ilmu baru atau amalan sesat, tetapi hanyalah satu kaedah untuk menyedarkan jiwa untuk kembali bertaqwa kepada Allah SWT.






Bathamim / Benteng Mukmin

Amalan benteng diri yang mencegah kita dari 3 jenis unsur khianat :-

1. Khianat dari serangan MANUSIA - memukul, merompak, meragut, merogol, menyamun, membunuh dan sebagainya.

2. Khianat dari serangan JIN - sihir, santau, busung, guna-guna, pukau dan sebagainya. jin itu sendiri boleh menyerang kita ketika kita berada ditempatnya contohnya seperti rumah lama, hutan dan sebagainya.

3. Khianat dari serangan BINATANG berbisa - ular, anjing, lipan, dan sebagainya.
Jadi ini adalah salah satu jalan ikhtiar kita untuk keselamatan diri kita dan keluarga untuk mengelakkan diri kita dari serangan khianat. Selain itu, amalan benteng diri ini juga dapat merawat diri kita dari segi rohani dan jasmani. Sekiranya di dalam badan terdapat penyakit misteri, gangguan jin, Insya Allah akan sembuh.

Amalan benteng diri ini juga tidak menggunakan unsur-unsur jin, khadam, seruan, jampi serapah, mentera, puja memuja dan sebagainya kerana amalan benteng diri ini 100% menggunakan ayat-ayat dari Al-Quran dan Hadith Rasulullah Sollahu 'Alaihi Wasallam.

Tahap Keilmuan Dalam Bathamim

1- Asas Pertahanan Diri

2- Rawatan Islam

3- Pelengkap



Video ini sekadar menunjukkan kelebihan yang diberikan oleh Allah SWT kepada pengamal apabila di ijazahkan Amalan.

Nombor Telefon Untuk Di Hubungi

Jika anda mempunyai masalah gangguan sihir, saka, penyakit misteri ataupun berminat mengambil amalan untuk pengijazahan ilmu ini, bolehlah terus menghubungi nombor yang diberikan ini.

Kelantan :

AGP Nadzif : 01115305030
AGP Zulpika : 0139836463
AGP Sani : 0179073365
AGP Syed Rosli : 0139843221
AGP Yus Tomoi : 01125815065


Terengganu :

Pahang :

Negeri Sembilan :

Selangor :

Kuala Lumpur :

Melaka :

Johor :

Kedah :

Perak :

AGP Saiful : 0105641386
KP Agon : 0173981086

Perlis :

Pulau Pinang :

Sabah :

Sarawak :


Kekanda Panglima Utama (KPU)

Kpu Zunnurain -017 2095429 - Klinik Seremban 
Kpu Yasin - 017 2377275 - Klinik Seremban 
Kpu Samuraitwo ( Yiem ) - 013 3094412 - Petaling Jaya,
Kpu Muhammad Abdullah - 013-6759957 - Markas Seremban
Kpu Janggot Zarul Nizam - 017-3108577 - Palong 4 , N9 
Kpu Muhammad Mu'adz -012-2980369 - Kota Bharu , Kelantan
Kpu Muhammad Izzat 017-6556554


Ayahanda Guru Panglima Kanan (AGPK)

Agpk Acong 016-3643065 Sg. Buloh
Agpk Panjang (Azwan Jais) 012-6773065 Nilai
Agpk Along/Saiful/Abu 013-7251081 Ampangan
Agpk Hj Hasbullah 012-2109886 Ttdi
Agpk Taufik 019-3021197 Lenggeng 
Agpk Adie 010-4654714 Lumut
Agpk Awey 013-6166736 Simpang Pertang
Agpk Cikgu Jamal 012-6949173 Palong
Agpk Paradon 012-6223390 Nilai
Agpk Malek 012-6733884 Gadong, Sendayan
Agpk Sani 017-7701196 Segamat
Agpk Isyarudin 017-6284792 Markas Sbn
Agpk Amie - Rantau N9

Ayahanda Guru Panglima (AGP)

Agp Pow 016-7703065 Nilai
Agp Mizan 017-4304274
Agp Mohd Ridza Ashriq 012-3256252 Seremban,Bahau,Serting.
Agp Ujang 019-2909148 Serendah
Agp Dato' Paduka Rais 016-6991958 Sentul
Agp Zaki 017-3551114 Port Klang
Agp Dato' Zuan 010-2216565 Seremban/Klang 
Agp Nordin 013-6935579 Sg Mati Muar
Agp Dato' Nasir 017-6817556 Jelebu
Agp Tonic 019-6510589 Jengka
Agp Dato' Wan Putih 017-6800909 Tasek Puteri
Agp Anil (Ain Zam Zam ) 017-2922307 Sg Rasah, Seremban
Agp Rizal 016-7123065 Nilai
Agp Fazli Black 017-6975671 Keramat
Agp Salehin Saidin 012-3757565 Rawang
Agp Tengku Lan 016-6574040 Raub
Agp Dato Zul Shaari 012-3965147 Cheras Cochrane
Agp Shahrul Azhar (Chaq R 017-2346994 Raub
Agp Lan 017-9313227 Lanchang Temerloh 
Agp Shaiful (Mat Tongkang) 019-6735363 Sg Petani 
Agp Mohd Firdaus 013-3774474 Jengka,Pahang)
Agp Amran 019-2339421 Beranang,
Agp Waklan Hazlan 019-7455782 Klang,
Agp Fariq 017-5871306 Peneng
Agp Sam 017-7326230 (Pasir Gudang-Johor)
Agp Nizam 012-9545043 (Pasir Gudang-Johor)
Agp Zul Polis 016-6539846 Senawang/Bsn Seremban 
Agp Cikgu Zaidi 019-3596622 Serting
Agp Shakir 013-3536177 Port Dickson
Agp Khairi Rizal 012-6902269 Kuala Pilah/Tmn Ampangan
Agp Lutfi 019-3521965 Klang/H.Melintang 
Agp Zamri 016-3649571 P.Klang
Agp Yusra 016-6454414 P.Klang
Agp Manan - 019-6309294 - Paroi Seremban
Agp Faizal -0146268717 - Kajang/Hulu Terengganu/Manir
Agp Sufian -0122290435 - Perlis
Agp Sani Seutara - S Petani Kdh
Agp Zalhafiz 013-4440434 - Au2 Keramat
Agp Din - Teluk Intan
Agp Muhammad Nurul Jamil - 016-65 02885/ 012-240 6565 Klang/Shah Alam
Agp Adam Mantoya- 0162268059. Gemas / Gemencheh 
Agp Amirul Rahim -0196657517-Chaah Segamat/Kluang ,Johor
Agp Rafaiz - 0177839842 - Batu Pahat, Parit Raja, Sri Medan
Agp Mohd Farid Putra Tapah - 017-5326142,
Agp Yus Labis -0132300030 Labis Segamat
Agp (Ust) Mohammad Hj Saleh - 010-3242013/010-3245030-Port Dickson/Kok Lanas/Kelantan
Agp Baderul (Askar) - 019-6174930 (A.Setar/Sik)

Kekanda Panglima Kanan ( Kekanda 12 Tgputm )

Kpk Hisham Azmi - 01112818246 - Seremban 
Kpk Fahmi -0136402798 - Markas Seremban 
Kpk Baharin 
Kpk Amran 
Kpk Azreen 
Kpk Rohaizat -0126867631- (Ijad Besar Klinik Seremban)

Kekanda Panglima Kanan ( Kekanda 4 Agpk )

Kpk Madi - 017-2573276 Sg Buloh / Subang 
Kpk Lovingborn - 012-9682811/0123456065 - Sg Buloh / Sepang Kota Warisan 
Kpk Lokman - 0134496223 - Lumut/Kuala Terengganu
Kpk Fairul - 017-3274577 / 0133044130 (Kuala Pilah, Seremban )
Kpk Halimee - 0173659786 - Ttdi 

Kekanda Panglima (Kekanda 4 Agp-Agp / Kekanda 12 Agpk )

Kp Zakaria B Mohammad/0172842248 (Bangsar/Kg Losong Terengganu)
Kp Aidil Izham - 013- 9973065 Klang / Ukm
Kp Mazwan Omar - 0173845443 - Sg Buloh,
Kp Eizzat Yus - 012-3001242 Cheras,
Kp Bukhari Ashari -019-2218291 Serendah,
Kp Amir Ytl 0172249824 Sentul, Kuala Lumpur,
Kp Fakhrulyazmi - 0127944079 Keramat,
Kp Shahrifudin Taib - 0173086436 Raub,
Kp Mohd Jafrulazam Ja'afar - 0179258158 Raub,
Kp Noorhafiz Bin Mohamed Ripin - 0139039196 Raub,
Kp Amer (Acimek) - 017-3623776 Selayang
Kp Shahrul Shawal 017-9849765 (Jengka,Pahang)
Kp Alang Tapediri(Mohd Fesher)-0173123057(Gadong,Seremban.)
Kp Dollah Jcb -0167133630 (Pasir Gudang,Johor) 
Kp Zul 019-7825030 (Pasir Gudang Jb)
Kp Aswad 0192503415 Keramat Au2,
Kp Hairul 017-4690765 (Ipoh,Teluk Intan
Kp Rosdi (Zam) 019-2935929 (Klang/Port Klang)
Kp Malik -019-9850730 - Kuantan , Pahang 
Kp Jamal - 01111021565 - Indera Mahkota , Kuantan 
Kp Mohamad Faiq-0126451709 - Kajang/Bakri Muar
Kp Azrul Zaman - 017-236-4191 Kuang,Sg Buloh
Kp Amzar Qawyim 0173413970 Shah Alam
Kp Noor Azman Shamsuddin - 017-2846474 Klang/Shah Alam
Kp Aswat Kasim - 013-3536188 (Selayang/Sg.Petani)
Kp Bakar - 017-6913413 (Sg.Kelamah)
Kp Man Jerung Tapediri - 013-6284620 (Kg.Londah, Gemas)
Kp Farizal Idris : 019 - 6535038 (Gadong Jaya)
Kp Abdul Kalib:017-2210234 ( Port Klang)
Kp Saad:017-3247149 ( Port Klang)
Kp Abdul Rahim 012-2135701 (Kelana Jaya / Pj)
Kp Mohd Hafiz (Apek) - 017-7354430-Pasir Gudang Johor.
Kp Adli 017-7919087-Pasir Gudang, Johor.

Kekanda Pendekar Utama ( Kekanda 12 Agp / Kekanda 40 Agpk )

Kpdu Ijam Je-014-7388824 Kuang,
Kpdu Khairil Aliff - 017-2867358 Kuang,
Kpdu Mohd Shariff - 019-3940560 Jinjang,
Kpdu Asrul 013-3182436 Sg Buloh,
Kpdu Roy 017-3307959 - Gombak,
Kpdu Mohd Khairul Fahmi 012-9320267 Klang,
Kpdu Noor Azlan Shah - 0193999606 Port Klang/Klang
Kpdu Mohd Hasbollah Harun@Aboy 0133278709 Chederong Balai 
Kpdu Allias Bin Mastor@Lias 013-5141391/0175145119- C.Balai
Kpdu Baderol -0172348417- Nilai ( N9 )
Kpdu Bahrin - 0173471974 - Gemas (N9 )
Kpdu Amran - 0172212793 - Gemas (N9 ) 
Kpdu Mohd Hafiz - 019-5793303 (Kem Gemas/Penang)
Kpdu Zazulamin - 019-6541994 (Kem Gemas/Selama Perak)
Kpdu Rashidi - 012-6147267 (Bangi)
Kpdu Hisyam Mustafa Othman 012-3115505 - Sg.Buloh/Kelana Jaya.

Ahli Tapediri Malaysia 

Nur Faez (Boy) 017-8407494 Mersing, Johor.
Azmirul Akmal(Botak) 013-7678941/011-17581262 Melaka/Mersing, Johor
Zack Sham 017-3965410 Kuang,
Abg Lan / Abg Mail 013-3855790 Kg Dato Harun,
Andry Herman 014 833 9187 Taman Medan,
Ahmad Kamal 019-9099966 Raub,
Man 017-3778336 Pj Ss 14,
Abg Rahmat 017-2859094 Sentol, Kuala Lumpur,
Aizat 017-2538239 Unisel/B.Jaya,
Wan 012-2239992 Keramat Au3,
Amir 0176689358 Kg Dato Harun,
Ustaz Hifdzi (Lawyer) 0196634527 Subang
Ali Aziz 014-5258214 Paka, Terengganu,
Mohd Othman 017-9213154 Tersang, Raub,
Sofi Bte Mohd 014-8121432 Tersang, Raub,
Arif 017-3420580 Setiawangsa,
Anuar 017-9563238 Damansara / Karak
Ismail Rubani 0163390184 Puchong Indah,
Miza N Kakchik 0172355800 Batu Arang,
Ku Zarina 0176344040 Petaling Jaya,
Wanbos 013 3303028 Langkawi,Kedah,
Mohd Shahril 0193961794 Putrajaya
Harry 0196059536 Jln Klang Lama/Kajang
Are-Be Nick Al-Walid / Nik 014-6690545 USJ Subang Jaya
Mohd Nordin 010-2668845 Shah Alam
Nordin Tamboyong 019-8429652 Sabah
Halim Al Wasilah 017 6928824 Jalan Ipoh
A.Nik 017-6071081 Shah Alam
Farouk Ramlan - 0103751491
Faddzur Shah(Sg Besi) 013-2098024
Hasman- 0173491679 (Kota Kemuning, Shah Alam
Mohd Azizul Ahmad Fikry - 0195525557. Klang/Port Klang
Mohd Afifi (Dinoz Eppy) - 0166574748 Klang/Port Klang
Mohd Adhlil Hisham(Adhlil)-012-2456631 Selayang
Mohd Nadzmi - 0132746941 Padang Serai/Kulim
Mohd Sahri - 0176289560 - Permai Seremban
Hafiz Khairi - 010-7137276 - Palong 5, N9
Azrul Ajmain (Al) - 0129335631-Banting/Port Klang
Faizal Ismail-017-6335408-Banting
Mohd Zaidi-0142382856-Banting
Azlan Mansur (Ucuseven) - 0183638830 Pandamaran Klang
Rosenan B. Hamzah (Nanz Gtb) 012-4537292 -Bagan, P.Pinang.
Mohd Khairul Ermylan( Khairul) -012-2602151-Nilai
Mohamad Maza 0199274242
Pendekar Mustang - 010-4398981 - Klang
Yusri Zainol - 0174933763 - (Bagan)
Sham - 0105388803 (Sabah)


UPDATE (26 SEPTEMBER 2015)





Nama Prawat2.. Daerah.. No tel..
1) Agp cik lie Rawang selangor 011-32171144
011-15353863
017-9196008.
2) Pokpih Melor kelantan 010-3673225
3) Lgp amirul segamat-kelantan 012-9806560
4) AGP Zaid Muar - Beranang 01126228650
5) Agp amirul-kluang 0196657517
6) AGP Shah Sg petani 0192766260
7) Agp Jay 😎 B.Katil - Merlimau Melaka 0163373563
8) Lgp man belut.. SHAH ALAM... 0196385478
9) Agp Ust Zaki P. Dickson(0123035587/0103345211)
10) Agp Nizam Afats P.Dickson/Taiping (0136334112)
11) KPPU mie kelantan 01115303095
12) Agp Hanafi chaah 0137001022
13) Agp Ajeem (Port Dickson) 0172251976
14) Agp udin temerloh .. 0129223938😎
15) Agp awis (Jasin Melaka) 0143210089
16) Agp Din muo-ledang 013-6935579
17) Agp azlihan - kluang Johor 012 7550405
18) Agp sham p.gudang JB 0177326230
19) Lgp wadi indera mahkota/kota bharu 0109860807
20) AGP ROSLI KLANG 013 6783165
21) AGP Syed PD, Kuala Krau, Pahang dan Arau, Perlis... 019-6608490/ 0196698490
22) Agp Azman Jasin Melaka 0176469411.
23) Agp Ayea Jijan, Nilai 0196976597
24) zul jengka Pahang 0179371145
25) along shah jengka Pahang 0179354342
26) Agp saiful sbn/plg/swk 013 688 7665
27) Agp Zulpika /Pasir mas Kelantan 0139836463
28) AGP WAN PUTRAJAYA 014-8755737 👳
29) LGP ADLI JOHOR BAHRU 0177919087
30) Agp eri yus Rantau, N. Sembilan 012 3484081
31) Lgp ust n0ng segamat 0167448774
32) MEGA G0NG BDAK K GANU. 01125547765
33) Agp abul seremban.pagoh.benut.sabak bernam 0162822984
34) Agp rahman nasir pagoh, kuantan 0122678109
35) Agp Jam setiawangsa KL/Tanah Merah 0122498530
36) Abu saufi mohammad Melor kelantan 0199800538
37) Lgp nizam taiping 0135180312
38) Agp aqmal-seremban/melaka 0102074009
39) AGP Din Cheras 017-3171512
40) mohd sani seremban 0177701196
41) AGP NADZIF 01118833065 MERSING/KELANTAN
42) PAGPK DATO' ZUL 0123965147 MJC KL
43) Agp baihaqhi 0195231996 tepoh k.terengganu
44) AGP Epy 0139304450 Kuala Terengganu
45) LGP Shah 0105309385 Ampang
46) Agp zamani 0162787549 sepang
47) Saiful 0137663658 segamat
48) Pagpk Amran Beranang 017 3401300
49) Pagpk ustz nazrie gemas/rantau panjang 0192411189
50) AGP Amir 0179559446 Klia2/Mantin/Senawang
51) Kelantan - 019-6656779
52) Pagpk Zam Tloh 013- 9201973
53) AGP ZAINUDDIN (pakdin) CHERAS 0173171512
54) AGP ZAMRI (PAK NGAH) CHERAS 018-256 9971
55) AGP AZMI (PAK TAM ) CHERAS 019-2824193
56) Aman oi Ampangan seremban 0173665561
57) AGP TAHA KOTA BHARU 0139743018

58) Agp tonik bera pahang 0199890365
59) Fendi abdullah 01110662289 kota bharu..
60) AGP Abdul Wahab Pendang Kedah 0134246049 61) PAGPK MOHD ZAKI markas klang 01118765591
62) LGP ASRI TEMERLOH 0179643048
63) ABe SANI K.BHARU 0199477004
64)Agp hidir palofng 0122486008
65) IQBAL TEMERLOH 0139038230
66) Pagpk adam Gemencheh 0162268059
67) Incas Azahri Kulaijaya 0167952695
68) Agp heriyanto Jasin 0195108963
69) LGP Nizam Kajang 0132243953
70) AGP NIK 0199586507
71) Agp Acit kedah 0173208998
72) Agp hassan gemas 0132879972
73) Agp imam LBJ mambau negeri sembilan 01123008165
74) Agp zarul HQ seremban/palong 0173108577
75) Pkagp azwan nilai, HQ seremban 01136053650
76) Pkagp don nilai, HQ seremban 0123964957
77) Agp bad askar kedah, seremban 0196174930
78) Agp jigam pilah 01132697358
79) Pagpk Zuki zack - N9/Kelantan /melaka 019-6656779
80) Agp Syed Rosli Syed Hasan K/Bharu 0139843221
81) Agp Muhammad Zamely -Nilai/Klia 0196107307
82) Agp Izam Alor Gajah
0123575772
83) Agp Rizal Lettop/bekam -Nilai3- 0102123668
84) Agp wan (Agp wan jakarta) KELANG 0162716969
85) Agp rizal green nilai/klia 0136090519
86) Agp ust wahab serting/bndr seri Jempol 011-32571068
87) Agp pak atan/Felda raja alias 1-4 = 010-3343001
88) Agp aboy teluk intan,langkap
0133278709/01126575165
89) Agp iqram ramli langkawi 0193993379
90) Agp lovingborn alif putrajaya/tawau 0129682811
91)Agp Ayong-Kluang/Johor 01118851397
92)Agp Aji Rembau- Gemas/Rembau 013-6600836
93)Lgp Boy putra-Pagoh muar 019-6676355/0177032511
94)Lgp Din (pagoh)-Pagoh/muar 012-7538073
95)Pagpk Amie Rantau 0162927926
96)Agp jai palong / gemas 0133885177
97)Agp ramli ledang 0107116299
98)Agp mohamad khir changloon 0124104032
99)PAGPK LONG ABU RANTAU 0137251081
100)Agp aqmal seremban/melaka 0102074009
101) Lgp Zikir jb 013-7801855
102) Agp Nizam p.gudang 012-9545043
103) Lgp dollah jcb jb 016-7133630
104) Agp Syed skudai 012-2350141
105) Lgp deris skudai 011-31551870
106) Agp Izz (Cheras/sg.besi) 011-11493815
107) AGP FIRDAUS (JENGKA/PETALING JAYA)
0133774474..
108)Lgp Izz (Semenyih)012-2659647
109)LGP GJOY 017 8709197 Hospital Srbn, HQ srbn
110)AGP ajam bajam Damansara Damai/k.kedah
0147265425
111)Agp waklan banting(gsbb). 0123341475/ 0197455782
112) PKAGP SANI SEREMBAN, SEGAMAT, TJ MALIM,LIMBANG SRWK -(0177701196,0102072965)
113) LGP Wadie kem penerissen kuching sarawak 0128796690


akan di edit semua, kasi bagi cantik.

DK

27 Comments

  1. Asalammualaikum,kalau nk belajar bathamim ni...di muar adalah Sg Mati ke?

    ReplyDelete
  2. @Naufal - boleh hubungi AGP Yus Tomoi : 01125815065

    ReplyDelete
  3. @panglima-MIo boleh hubungi AGP Saiful : 0105641386 atau KP Agon : 0173981086

    ReplyDelete
  4. kalau di kuantan mcmana?

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum, berapa mahar pengajian tuan?

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...saya ingin belajar ilmu tapediri dan rawatan islam...sya hendak tanye pada tuan...adekah membelajar amalan ini kena bayaran tuan......

    ReplyDelete
  7. @Muhammad Faqrul + @School Genius - Wa alaikumussalam. ada bayarannya. sekali seumur hidup je. Wasap direct untuk details. 0111-898-2769

    ReplyDelete
  8. Salam.. saya nak mitak tolong, ada sesiapa tahu nombor contact KP Aidil Izham UKM, dia ada hutang dengan saya 5 ribu. dulu dia ada beli motor dengan saya.. saya tak dapat cari dia.. mohon tolong..

    ReplyDelete
  9. sila tinggalkan nombor telefon anda di sini. senang nk hubungi nanti

    ReplyDelete
  10. Bole sy dptkn no jemaah di hutan melintang perak??

    ReplyDelete
  11. Di kota kinanalu sabah ada tak gurunya

    ReplyDelete
  12. Di sabah ada tak guru tuk belajar

    ReplyDelete
  13. salam..ada tempat belajar tak di banting selangor

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum bang , di pulau pinang ada tak guru yang mengajar ?

    ReplyDelete
  15. Sesungguhnya, semua orang yang mengamalkan tapediri telah terpedaya dengan tipu helah syaitan. Sesungguhnya tipu daya syaitan itu amatlah bijak.. rasulullah telah memberi peringatan. Sila rujuk hadis sahih bukhari/muslim

    ReplyDelete
  16. Saya dan keluarga serta sesiapa sahaja yang ambil atau terambil apa sahaja yang pernah saya ambil / terambil atau beli ilmu dan apa sahaja dari kamu dan dari pembantu pembantu kamu, kami pulangkan semula ilmu dan apa sahaja kepunyaan kamu dan kepunyaan pembantu pembantu kamu selama lamanya kepada kamu, apa sahaja yang kami ambil / terambil atau beli dari kamu dan dari pembantu pembantu kamu di masa lalu ,kini dan di masa akan datang..

    ReplyDelete
  17. Org yg masuk benda ni mmg tak solat pon takpe ek?boleh main perempuan ek?ape punya pertubuhan

    ReplyDelete
  18. Assalamoalaikum . I want to learn this knowledge of tapederi, any one here who can guide me the rules and condition to learn this.
    Jazakallah

    ReplyDelete
  19. Assalam..saudara sy pernah sekali bersama sama jemaah dan bakal jemaah bathamin besut ganu dan sy sendiri pernah merasai dan alami jd sy skrg di kawasan kamunting taiping perak.mohon saudara dapat bantu sy utk pelajari ilmu bathamin ni, jika ada di area taiping lagi bagus.sebelum ni sy mengikuti perjalanan bathamin di bawah pimpinan ayah zulpika dari besut ganu. jika saudara boleh bawa sy mohon contact sy yee 011-37792778 (ayie)

    ReplyDelete
  20. pada sesiapa yang berminat nak join jemaah boleh hubungi pada guru saya.
    0167947016 ayah faiz masih mengijazahkan nya

    ReplyDelete
  21. bathamim ni ajaran betul ke tak? betul ke takda pakai jin?

    ReplyDelete
  22. Untuk area sabah tawau di mana boleh belajar

    ReplyDelete
  23. Area n9 ada x...berapa bayaran nya ya..?

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Ada di negeri sembilan bole pm saya

    ReplyDelete
Previous Post Next Post