Ilmu Hikmah Menarik Rezeki Kekayaan Pelarisan Perlindungan Dengan Berkat Surah Al-Waqiah

Setiap individu didalam dunia ini mahukan kehidupan yang bahagia.


Amalan rahsia kaya-raya al-waqiah dan pembuka pintu-pintu rezeki Surah al-waqiah dari alquraan mukjizat mempunyai banyak fadilat Ianya adalah salah satu surah pembuka pintu-pintu rezeki kekayaan.



RAHSIA AMALAN KAYA RAYA DENGAN AL-WAQIAH (SURATUL GHINA)

Menyingkap Mukjizat Surah Al-Waqiah






Setiap individu didalam dunia ini mahukan kehidupan yang kaya raya serta bahagia dan tiada sorang pun yang mahukan kehidupan yang susah, walau bagaimana pun kesusahan itu akan tetap datang sebagai ujian kepada setiap hambanya

Bagi setengah orang yang yakin setiap apa yang berlaku adalah ujian dari ALLAH akan terus bersabar dengan mendekatkan diri kepadanya dengan mengamalkan amalan pembuka pintu-pintu rezeki

Ramai yang tahu salah satu ayat yang menjadi kunci kepada pintu-pintu rezeki yaitu surah al-waqiah dari alquraan yang menpunyai banyak fadilat dan manfaatnya kepada pengamal yang mengharapkan limpahan rezeki

Makna susah bukan sekadar tiada harta dan wang ringgit sahaja malahan ianya meliputi kesihatan [kencing manis | darah tinggi | sakit jantung | buah pinggang | rumahtangga dan juga berbagai - bagai lagi yang harus di hadapi

Walau bagaimana pun jika apa yang anda fikirkan sesuatu perkara itu susah maka susah lah hidup anda. Tetapi jika anda fikirkan mudah maka semua perkara akan menjadi mudah [jalan keluar]

TAHUKAH ANDA ALLAH MEMBERIKAN KITA REZEKI DENGAN 4 CARA MENURUT AL-QURAN 
Semua orang tahu rezeki yang Allah berikan tidak terhad kepada harta benda sahaja malah termasuklah kesihatan, kebahagiaan dan jiwa yang tenang.1: Rezeki yang dijamin oleh Allah
2: Rezeki Hasil Dari Usaha yang dilakukan
3: Rezeki lebih bagi orang-orang yang pandai bersyukur
4: Rezeki yang tidak di sangka-sangka

ANDA NAK TAHU RAHSIANYA ? AMALAN RAHSIA KAYA RAYA DENGAN AL-WAQIAH (SURATUL GHINA) DAN VIDEO RAHSIA KAYA RAYA DENGAN WAQIAH SERTA EBOOK PERCUMA RAHSIA KAYA RAYA DENGAN WAQIAH YANG BERNILAI RM150

Untuk mendapatkan kedatangan rezeki dengan cepat perlulah mendapat tunjuk ajar daripada guru yang pakar dalam bab amalan kerezekian terutamanya (amalan berdoa | cara-cara membuka kunci al-waqiah | hati surah waqiah, jantung surah al-waqiah, doa kekayaan Nabi terdahulu, dan banyak lagi)

Jika anda berminat untuk mengamalkan KAYA-RAYA DENGAN AL-WAQIAH dapatkan bimbingan daripada kami.


Surah Al-Waqiah merupakan surahtul Ghina yang jika diamalankan insyaAllah akan memberikan kekayaan luarbias. Sesiapa yang beramalan dengan surah ini tidak akan papa kedana, dari kata-kata Rasulullah. Dalam video amalan ini akan di bongkarkan cara amalan yang mempunyai qalbu untuk surah ini yang akan memudahkan kelancaran rezeki.


Siapa Nak Berjaya Dunia Akhirat ? Amalkan Surah Al-Waqiah Dari Sekarang !


Dengan mewiridkan surah Al-Waqiah sebagai bacaan rutin setiap hari dan malam, maka Allah menjauhkan kefakiran selamanya.Sa'ad Al Mufti mengatakan, bahawa hadis ini sahih:

"Barang siapa membaca surat Al Waqi’ah setiap malam,  maka dia tidak akan jatuh miskin selamanya"

Di dalam surah Al-Waqiah ini menerangkan  tentang hari kiamat, balasan yang diterima  oleh orang-orang mukmin dan orang-orang kafir. Diterangkan juga  penciptaan  manusia, tumbuh-tumbuhan dan api, sebagai  bukti kekuasaan Allah SWT  dan adanya hari berbangkit.


Rasulullah SAW bersabda:

“Sesiapa yang membaca surah Al Waqi’ah setiap malam maka dia tidak akan tertimpa kefakiran dan kemiskinan selamanya. Dan surah Al Waqi’ah adalah surah kekayaan, maka bacalah ia dan ajarkan kepada anak-anakmu semua.”






ANDA NAK TAHU RAHSIANYA?


Anda di jemput untuk sertai PROGRAM BENGKEL REZEKI secara ONLINE


      RAHSIA KAYA RAYA DENGAN AL-WAQIAH (SURATUL GHINA)




      APA YANG BAKAL ANDA PELAJARI DALAM PROGRAM IN?


      Peserta akan dibekalkan dengan beberapa ilmu yang ampuh, yang telah menjadi amalan guru-guru pondok. Bantuan Allah akan tiba tanpa disedari dan tidak terduga-duga hadirnya. Anda juga akan di bimbing sepenuhnya dalam webinar ini nanti serta selepas webinar, Apa yang di ajar akan di ijazahkan kepada anda.


      • Anda akan Pelajari Doa Khusus selepas membaca Surah Waqiah
      • Mempelajari Amalan kunci untuk surah Al- Waqiah
      • Rahsia bebas hutang dengan Waqiah
      • Doa kekayaan Nabi-nabi terdahulu
      • Amalan pembuka kunci Waqiah


      -----------------------------------------------------

      INI JAMINAN KAMI KEPADA ANDA YANG SERTAI 

      • DIJAMIN  100% ILMU DAN AMALAN UNTUK PRAKTIKAL
      • DIJAMIN  100% BIMBINGAN PENUH SELEPAS TAMAT PROGRAM SEUMUR HIDUP
      • DIJAMIN 100% BUKAN KUASA MINDA
      • DIJAMIN 100% BEBAS DARI AMLAN SYIRIK DAN KHURAFAT
      • DIJAMIN 100% AMALAN YANGDIIJAZAHKAN BERPANDUKAN AL-QURAN, HADIS DAN SUNNAH
      • DIJAMIN 100% ILMU AMALAN KEROHANIAN, PERLINDUNGAN DAN RAWATAN ISLAM 




      -----------------------------------------------------

      BERAPA YANG PERLU ANDA LABURKAN UNTUK ILMU YANG BERHARGA INI?   

      Saya jamin yang pelaburan anda ini akan memberikan anda bukan sahaja rezeki tetapi juga 1001 manfaat kepada anda. 


      DAFTAR SEGERA HANYA

      RM250 SEORANG

      RM150 SEORANG

      cepat daftar sekarang !!!






       013-4138542 






      LEMBARAN ILMU : Fadhilat Dan Khasiat Surah Al-Waqiah

      - Surah Al-Waqiah adalah surah yang ke -56 di dalam Al-Quran

      - Surah Al-Waqiah terletak pada juzuk ke 27
      - Surah Al-Waqiah terdiri dari 96 ayat.
      - Surah Al-Waqiah dinamakan Al-Waqiah kerana diambil dari lafaz Al-Waqiah yang terdapat pada ayat pertama surah ini, yang ertinya kiamat.

       Al-Waqiah Surah Kekayaan

      Surah Al-Waqiah memang terkenal dengan beberapa khasiatnya dan kelebihan tersendiri dan hadis mengenainya adalah sahih.

      (1.) Dengan mewiridkan surah Al-Waqiah sebagai bacaan rutin setiap hari dan malam, maka Allah menjauhkan kefakiran selamanya. Sa’ad Al Mufti mengatakan, bahawa hadis ini sahih.

      Rasulullah SAW bersabda :-

      Man qara’a suratal-Waqi’ati lam yaftaqir abada.

      “Sesiapa (membiasakan) membaca surah Al-Waqiah, maka ia tidak akan kefakiran selamanya.”

      .
      (2.) Rasulullah SAW bersabda: “Sesiapa membaca surah Al-Waqiah setiap hari, ia tidak akan ditimpa kefakiran.”

      (3.) Daripada Ibnu Mas’ud r.a., Rasulullah SAW bersabda: “Sesiapa membaca surah Al-Waqiah setiap
      malam, maka dia tidak akan ditimpa kesusahan atau kemiskinan selama-lamanya.” (HR: Al- Baihaqi)

      (4.) Rasulullah SAW bersabda: “Ajarkanlah surah Al-Waqiah kepada isteri-isterimu. Kerana sesungguhnya ia adalah surah Kekayaan.” (Hadis riwayat Ibnu Ady)

      (5.) Rasulullah SAW bersabda: “Sesiapa yang membaca surah Al-Waqiah setiap malam maka dia tidak akan tertimpa kefakiran dan kemiskinan selamanya. Dan surah Al-Waqi’ah adalah surah kekayaan, maka bacalah ia dan ajarkan kepada anak-anakmu semua.”

      .
       Menurut fatwa sebahagian Ulama’ katanya :-

      “ Sesiapa membaca surah Al-Waqiah pada setiap hari dan malam dalam satu majlis sebanyak 40 kali, selama 40 hari pula, maka Allah akan memudahkan rezekinya dengan tanpa kesukaran dan mengalir terus dari pelbagai penjuru serta berkah pula. ”

       Khasiat Surah Al-Waqiah

      Di dalam surah Al-Waqiah terkandung beberapa fadhilat dan khasiat, antara lain:

      .
      (1.) Mereka yang membacanya sebagai wirid, Insya’Allah akan beroleh kesenangan selama-lamanya.

      (2.) Bila orang membiasakan membaca surah ini setiap malam satu kali, maka dia dijauhkan dari kemiskinan selamanya.

      (3.) Mereka yang membacanya sebanyak 14 kali setiap lepas Solat Asar, Insya’Allah akan dikurniakan dengan kekayaan dan rezeki yang berlimpah ruah.

      (4.) Jika dibaca surah ini sebanyak 41 kali dalam satu majlis, Insya’Allah ditunaikan segala hajatnya khususnya yang berkaitan dengan rezeki.

      (5.) Menjadi orang kaya yang sentiasa bersyukur, amalkan membaca surah ini sebanyak 3 kali selepas
      Solat Subuh dan 3 kali selepas Solat Isyak. Insya’Allah tidak akan berlalu masa setahun itu melainkan ia akan dijadikan seorang yang hartawan lagi dermawan.

      (6.) Surah Al-Waqiah ini jika dibaca di sisi mayat atau orang yang sedang nazak, Insya’Allah di permudahkan untuk roh keluar dari jasadnya. Jika dibaca disisi orang sakit, diringankan kesakitannya. Jika di tulis, kemudian dipakaikan kepada orang yang hendak bersalin, Insya’Allah segera melahirkan dengan mudah. Boleh juga dibaca di sisi orang yang hendak bersalin sebagai selusuh.

      Insya’Allah, dengan mengamalkan surah Al-Waqiah seperti yang diberitahu dalam hadis-hadis Nabi SAW, kita akan memperolehi rezki yang banyak, supaya kita dapat menolong dan membantu orang lain yang memerlukan bantuan dan memperbanyakkan lagi amal jariah kita supaya dapat dibawa ke sana nanti.

      Bacalah surah Al-Waqiah ini dengan hati yang ikhlas memohon rezki dariNya. Jangan berniat untuk kaya di dunia yang sementara. Dalam niat kita dengan rezeki yang banyak kita dapat beribadat kepadaNya dan membuat amal jariah. Barulah Allah SWT memperkenankan doa-doa kita. Amin Ya Rabbal alamin.



      Tagged :

      Deskripsi Produk
      SINOPSIS / SARI RANSANG Ramai individu mengeluh apabila usaha yang dilakukan tidak memberikan hasil seperti yang diimpikan. Adakah kita mengkaji sebab terjadi perkara sedemikian? Adakah kita pernah mendengar usaha semata-mata juga tidak menjaminkan kejayaan? Oleh itu, mari menerokai keajaiban dan kelebihan surah Al-Waqiah menerusi buku ini. Selain itu, pengarang turut menghuraikan teknik bagi mengamalkan surah Al-Waqiah secara istiqamah serta menerangkan tiga golongan yang disebutkan dalam surah Al-Waqiah. 

      ISI KANDUNGAN Bab 01 Kelebihan-Kelebihan Surah di dalam Al-Quran Surah Al-Fatihah Surah Al-Baqarah Surah Al-Kahfi Surah Yasin Surah Ad-Dukhan Surah Al-Waqiah Surah Al-Waqiah Termasuk Surah Makkiyah Asbabun Nuzul Surah Al-Waqiah Persoalan-Persoalan Bab 02 Maksud Surah Al-Waqiah Sekilas Berkenaan Kandungan Surah-Surah di dalam Al-Quran Al-Waqiah, Surah yang ke-56 Hubungan Surah Al-Waqiah dan Surah Al-Hadid Menjelaskan Mengenai Kiamat Pedihnya Neraka dan Nikmatnya Syurga Keistimewaan Surah Al-Waqiah Bab 03 Membaca Surah Al-Waqiah Menjauhkan Kefakiran Beribadah dan Berusaha Kekuatan Spiritual Memudahkan Rezeki Membacanya Setiap Malam Jumlah Bacaan Istiqamah Waktu Malam Selepas Solat Asar Selepas Solat Subuh Pasrah pada Tuhan Bab 04 Menyingkap Keajaiban Ayat-Ayat dalam Surah Al-Waqiah Simbolisme Tafsir dan Takwilnya Kekuatan Batin dalam Surah Al-Waqiah Iktiraf dan Qanaah Mengamalkan dengan Khusyuk Menyingkap Diri Terapi Logik Mengenai Keseimbangan dan Ketenangan Bab 05 Pemahaman Batin Surah Al-Waqiah Mendekatkan Diri pada Allah Bibir Berucap, Fikiran Mengingat Reaksi Usaha Keseimbangan Emosi dan Spiritual Motivasi Diri dan Amalan Spiritual Mempertahankan Keyakinan dengan Amalan Spiritual Penutup

      DK

      Post a Comment

      Previous Post Next Post